Wersja archiwalna 2006-02-26 12:10:54

                                              

                                                        

                                                                                                                                        

GK 7040/1P/2006

O G Ł O S Z E N I E

na udzielenie zamówienia pod nazwą: „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy modernizacji drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy” o wartości zamówienia o nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 60 000 euro prowadzonego w trybie zapytania o cenę.

1. Rodzaj zamówienia:

            Usługi   

            2. Zamawiający:

Miasto i Gmina Mordy

08-140 Mordy

ul. Kilińskiego 9

tel. 0-25  6415402    fax  0-25 6415403

NIP 8212364231              REGON  711582457

3. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Urząd Miasta i Gmina w Mordach

08-140 Mordy

ul. Kilińskiego 9, pok. 17

tel. 0-25  6415402    fax  0-25 6415403   e-mail   ug_mordy@pro.onet.pl

Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Leszek Konstańczuk – inspektor do spraw inwestycji Urzędu Miasta i Gminy w Mordach w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 16).

4. Tryb i wielkość zamówienia:

Przetarg w trybie zapytania o cenę o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro.

            5. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy modernizacji drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy” gm. Mordy, pow. siedlecki, woj. mazowieckie.

6. Miejsce  wykonywania usługi:

Miejscowość: Czepielin,  gmina: Mordy,  powiat: siedlecki, województwo: mazowieckie.

7. Wspólny  słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 74.23.15.40-4

8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych.

10. Czas trwania zamówienia:

Data rozpoczęcia 03/04/2006 i zakończenia 30/06/2006

11. Wymagane wadium:

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

12.  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacji i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( D. U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.) oraz spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

13. Przewidziana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

Pięć

14. kryteria oceny ofert:

Najniższa cena.

15. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacje istotnych warunków zamówienia będą wysłane listem pocztowym za potwierdzeniem zwrotnym.

16. Termin składania ofert:

Data: 15/03/2006     Godzina: 10:00

17. Termin związania ofertą:

Data: 12/04/2006

18. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

Data: 15/03/2006     Godzina:   10:30

Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy w Mordach,  ul. Kilińskiego 9, sala konferencyjna

19. Inne informacje - czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej ?

TAK

 Zamówienie jest elementem projektu „Poprawa dostępności obszaru pogranicza poprzez  modernizację drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy” realizowanego w ramach Programu Sąsiedztwa INTERREG IIIA/TACIS CBC  Polska-Białoruś-Ukraina 2004–2006 finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

           

                                                          

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2704507]

przewiń do góry