ZEASzGM/M/05/2006
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER OWP/2006/09/26-2436242 |
Specyfikacja do przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej 60.000 euro w dn 12 października 2006r – dostawa opału do Szkół na terenie Gminy w sezonie grzewczym 2006/2007
- szacunkowa ilość opału na sezon grzewczy 2006/2007
Około 60 tys. litrów
Zawartość siarki do 0,5%
Dostawy sukcesywnie do Szkół po zgłoszeniu telefonicznym do 36 godzin
Dostawy do Szkoły Podstawowej w Wojnowie – zbiorniki
Dostawy do Szkoły Podstawowej w Mordach – zbiorniki
Okres dostaw od 20 października 2006r do 30 kwietnia 2007r.
Oferta winna zawierać;
-- atest (orzeczenie laboratoryjne) na dostarczany olej opałowy
-- cenę brutto za
-- oświadczenie, że w przetargu mogą wziąć udział i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Kryterium wyboru 100% - CENA!
Oferty w zaklejonych, zabezpieczonych i oznaczonych kopertach należy składać w biurze Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół Gminy Mordy ulica Parkowa 2 ,
08-140 Mordy lub listownie na w/w adres do dnia 12 października 2006r.do godziny1000 . Rozpatrzenie ofert nastąpi 12 października 2006r. o godz.1010.
Po wybraniu oferenta zostanie podpisana stosowna umowa w terminie ustawowym
ZEASzGM/M/05/2006
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o numerze OWP/2006/09/26-2436242
OFERTA DOSTAWCY
Dane dotyczące oferenta
Nazwa ......................................................................................................................................
Siedziba .......................................................................................................................................
Nr telefonu/faksu .......................................................................................................................................
NIP ........................................................................
REGON ................................................................
Zamawiający
Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Mordy
08-140 Mordy
ul. Parkowa 2
tel. 025 6415189 fax 025 6415371
NIP 8211641757
REGON 710388061
Zobowiązanie oferenta
Zobowiązuję się do wykonania zadania pod nazwą
„dostawa oleju opałowego do szkół na terenie gminy Mordy w sezonie grzewczym 2006/2007. szacowana ilość około 60 tys. litrów” |
zgodnie obowiązującymi przepisami i specyfikacją istotnych warunków zamówienia za wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie:
olej opałowy;
Cena netto za 1litr: ........................................................................................ PLN
Podatek VAT za 1litr: ................................................................................... PLN
Cena brutto za 1litr(z podatkiem VAT): .......................................................... PLN
(słownie: ……………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………
…………………….………………………………………………………………………… ).
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniam warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ).
Oświadczam, że zapoznałem się z dokumentami przetargowymi.
Do dokumentów przetargowych nie wnoszę zastrzeżeń.
Oświadczam, że akceptuję proponowaną treści umowy.
Zobowiązuję się w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w miejscu i terminie określonym w piśmie akceptującym.
Wyrażam zgodę na propozycję, że sprawy sporne będą rozstrzygane przez sąd miejscowy i rzeczowo właściwy dla zamawiającego.
…………………….... ……………………………..
(miejscowość, data) (pieczęć firmowa oferenta)
……………………………...
(podpis osoby upoważnionej)
U M O W A
zawarta w dniu ……………………….. 2006r. pomiędzy Zespołem Ekonomiczno Administracyjnym Szkół Gminy Mordy zwanym w dalszej części umowy zamawiającym reprezentowanym przez
Andrzej Kicman - dyrektor
a
…………………………………………………………………………………
reprezentowanym przez
……………………………………………………………………….
zwanym dalej dostawcą o treści następującej;
&1.
Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Mordy zleca, a dostawca przyjmuje dostarczenie oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Wojnowie i Szkoły Podstawowej w Mordach w sezonie grzewczym 2006/2007.
&2.
Termin dostaw oleju opałowego ustala się od 20.10.2006r do 30.04.2007r
- dostawy sukcesywnie w/g zgłoszeń telefonicznych do 36 godzin.
&3.
Jakość, parametry i cena dostarczonego oleju opałowego musi być zgodna z obowiązującymi normami, złożoną ofertą i SIWZ.
&4.
Ustala się, że w przypadku wątpliwości jakości dostarczonego towaru zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań laboratoryjnych i jeżeli badania potwierdzą wątpliwości dostawca poniesie wszelkie koszty z tym związane.
&5.
Strony ustalają, że terminy zapłaty nastąpią sukcesywnie po dostarczeniu oleju opałowego i wystawieniu faktury przelewem w terminie 14 dni po dostarczeniu faktury.
&6.
Wrazie nie wywiązania się umowy i niedostarceniu oleju opałowego w deklarowanym terminie dostawca poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tego tytułu.
&7.
Zmiana postanowień zawartych w niniejszej umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu.
&8.
Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
&9.
Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy dla siedziby zamawiającego.
&10.
Umowę niniejszą sporządzono w 2-ch jednobrzmiących egzemplarzach po 1-ym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY DOSTAWCA
**************************************************
ZEASzGM/M/04/2006
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER OWP/2006/08/17-519965 |
Specyfikacja do przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej 60.000 euro w dn 08 września 2006r – dostawa opału do Szkół na terenie Gminy w sezonie grzewczym 2006/2007
- szacunkowa ilość opału na sezon grzewczy 2006/2007
węgiel kostka ~45 ton o parametrach 29.000 kJ/kg, MAX pop. 0,5% i siar. 6%
węgiel miał ~65 ton o parametrach kl. 25/15 w/g PN-82/G-97001-3
- dostawy sukcesywnie w/g poniższego wykazu;
węgiel kostka 29.000 kJ/kg, MAX pop. 0,5% i siar. 6%
WRZESIEŃ 2006r. STYCZEŃ 2006r.
S.P. Mordy 10 t ---
S.P. Radzików Wielki 30 t ---
S.P. Krzymosze 5 t
węgiel miał kl. 25/15 w/g PN-82/G-97001-3
WRZESIEŃ 2006r. STYCZEŃ 2007r.
Gimnazjum nr 1 w Mordy 30 t 35 t
Oferta winna zawierać;
-- atest (orzeczenie laboratoryjne) na dostarczany opał (po 1 sztuce na każdy asortyment)
-- cenę brutto za 1 t opału wraz z dowozem
-- o świadczenie , że w przetargu mogą wziąć udział i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Kryterium wyboru 100% - CENA!
Oferty w zaklejonych, zabezpieczonych i oznaczonych kopertach należy składać w biurze Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół Gminy Mordy ulica Parkowa 2 ,
08-140 Mordy lub listownie na w/w adres do dnia 08 września 2006r.do godziny10 00 . Rozpatrzenie ofert nastąpi 08 września 2006r. o godz.10 10 .
Po wybraniu oferenta zostanie podpisana stosowna umowa w terminie do 20 września 2006r.
ZEASzGM/M/04/2006
OFERTA DOSTAWCY
Dane dotyczące oferenta
Nazwa ......................................................................................................................................
Siedziba .......................................................................................................................................
Nr telefonu/faksu .......................................................................................................................................
NIP ........................................................................
REGON ................................................................
Zamawiający
Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Mordy
08-140 Mordy
ul. Parkowa 2
tel. 025 6415189 fax 025 6415371
NIP 8211641757
REGON 710388061
Zobowiązanie oferenta
Zobowiązuję się do wykonania zadania pod nazwą
„ dostawa opału (węgiel, miał węglowy) do szkół na terenie gminy Mordy w sezonie grzewczym 2006/2007. szacowane ilości; 45 ton-węgiel kostka, 65 ton-miał węglowy” |
zgodnie obowiązującymi przepisami i specyfikacją istotnych warunków zamówienia za wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie:
węgiel;
Cena netto za 1tonę : ........................................................................................ PLN
Podatek VAT za 1tonę : ................................................................................... PLN
Cena brutto za 1tonę(z podatkiem VAT): .......................................................... PLN
(słownie: ……………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………
…………………….………………………………………………………………………… ).
Miał węglowy;
Cena netto za 1tonę : ........................................................................................ PLN
Podatek VAT za 1tonę : ................................................................................... PLN
Cena brutto za 1tonę(z podatkiem VAT): .......................................................... PLN
(słownie: ……………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………
…………………….………………………………………………………………………… ).
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniam warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ).
Oświadczam, że zapoznałem się z dokumentami przetargowymi.
Do dokumentów przetargowych nie wnoszę zastrzeżeń.
Oświadczam, że akceptuję proponowaną treści umowy.
Zobowiązuję się w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w miejscu i terminie określonym w piśmie akceptującym.
Wyrażam zgodę na propozycję, że sprawy sporne będą rozstrzygane przez sąd miejscowy i rzeczowo właściwy dla zamawiającego.
…………………….... ……………………………..
(miejscowość, data) (pieczęć firmowa oferenta)
……………………………...
(podpis osoby upoważnionej)
U M O W A
zawarta w dniu ……………………………r. pomiędzy Zespołem Ekonomiczno Administracyjnym Szkół Gminy Mordy zwanym w dalszej części umowy zamawiającym reprezentowanym przez
Andrzej Kicman - dyrektor
a
………………………………………………
…………………………………………………
zwanym dalej dostawcą o treści następującej;
&1.
Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Mordy zleca, a dostawca przyjmuje dostarczenie opału do obiektów oświatowych w sezonie grzewczym 2006/2007.
&2.
Termin dostaw opału ustala się od 21.09.2006r do 31.03.2007r
do poszczególnych jednostek w następujących ilościach;
- dostawy sukcesywnie w/g poniższego wykazu; po uzgodnieniu telefonicznym
węgiel kostka 29.000 kJ/kg, MAX pop. 0,5% i siar. 6%
WRZESIEŃ 2006r. STYCZEŃ 2007r.
S.P. Mordy 10 t --- t
S.P. Radzików Wielki 30 t --- t
S.P. Krzymosze 5 t
węgiel miał kl. 25/15 w/g PN-82/G-97001-3
WRZESIEŃ 2006r. STYCZEŃ 2007r.
Gimnazjum nr 1 w Mordy 30 t 35 t
&3.
Jakość, parametry i cena dostarczonego opału musi być zgodna ze złożoną ofertą.
&4.
Ustala się, że w przypadku wątpliwości jakości dostarczonego towaru zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań laboratoryjnych i jeżeli badania potwierdzą wątpliwości dostawca poniesie wszelkie koszty z tym związane.
&5.
Strony ustalają, że terminy zapłaty nastąpią sukcesywnie po dostarczeniu opału do poszczególnych jednostek i wystawieniu faktur przelewem w terminie zgodnie ze złożoną ofertą.
&6.
Zmiana postanowień zawartych w niniejszej umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu.
&7.
Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
&8.
Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy dla siedziby zamawiającego.
&9.
Umowę niniejszą sporządzono w 2-uch jednobrzmiących egzemplarzach po 1-ym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY DOSTAWCA
****************************************************
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Gminy Mordy ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż autobusu marki Autosan H9-21, rok produkcji 1984, nr rej. WSI H250 stanowiącej własność mienia komunalnego Gminy Mordy.(w zarządzie Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół Gminy Mordy) W/w środek trwały wolny jest od obciążeń i nie stanowi przedmiotu jakichkolwiek zobowiązań.
Cena wywoławcza środka trwałego wynosi 7.000,00 zł. brutto. (siedem tysięcy)
Oferty w zamkniętych nieprzejrzystych kopertach należy złożyć w Zespole Ekonomiczno Administracyjnym Szkół Gminy Mordy ul. Parkowa 2 najpóźniej do dnia 31.07.2006 r. włącznie, do godziny 8.30
Oferta winna zawierać:
a/imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę firmy oraz jej siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna oraz datę sporządzenia oferty ,
b//oferowaną cenę oraz oświadczenie ,że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 700,00 zł. słownie: siedemset złotych na konto Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół Gminy Mordy BS Łosice o/Mordy 92 8038 0007 0042 2671 2000 0130 w terminie do dnia 28.07.2006 r. włącznie. Dowód wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 31 lipca 2006 r. o godz. 9ºº w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Mordy.
Burmistrzowi Miasta i Gminy Mordy przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Przetarg może się odbyć, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu. O wyborze oferty decyduje najwyższa cena uzyskana w przetargu.
Wadium zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości w przypadku wygrania przetargu.
W pozostałych przypadkach wadium zostanie wpłacającemu zwrócone w terminie trzech dni po zakończeniu przetargu. Osobie która wygra przetarg, a w wyznaczonym terminie nie przystąpi do zawarcia umowy bez usprawiedliwienia, wadium przepada na rzecz sprzedającego.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn. Bliższych informacji udziela dyrektor ZEASzGm Mordy codziennie w godz. pracy 8ºº-16ºº lub tel.(025) 6 41 51 89 lub 604558017.
W/W środek trwały można oglądać w dniach 27-28 lipiec 2006r w godzinach 9.00-12.00 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Gminy Mordy ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż silnika autobusu marki Autosan stanowiącej własność mienia komunalnego Gminy Mordy.(w zarządzie Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół Gminy Mordy) W/w środek trwały wolny jest od obciążeń i nie stanowi przedmiotu jakichkolwiek zobowiązań.
Cena wywoławcza środka trwałego wynosi 5.000,00 zł. brutto. (pięć tysięcy)
Oferty w zamkniętych nieprzejrzystych kopertach należy złożyć w Zespole Ekonomiczno Administracyjnym Szkół Gminy Mordy ul. Parkowa 2 najpóźniej do dnia 31.07.2006 r. włącznie, do godziny 8.30
Oferta winna zawierać:
a/imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę firmy oraz jej siedzibę jeżeli oferentem jest osoba prawna oraz datę sporządzenia oferty ,
b//oferowaną cenę oraz oświadczenie ,że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 500,00 zł. słownie: pięćset złotych na konto Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół Gminy Mordy BS Łosice o/Mordy 92 8038 0007 0042 2671 2000 0130 w terminie do dnia 28.07.2006 r. włącznie. Dowód wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 31 lipca 2006 r. o godz. 9ºº w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Mordy.
Burmistrzowi Miasta i Gminy Mordy przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Przetarg może się odbyć, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu. O wyborze oferty decyduje najwyższa cena uzyskana w przetargu.
Wadium zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości w przypadku wygrania przetargu.
W pozostałych przypadkach wadium zostanie wpłacającemu zwrócone w terminie trzech dni po zakończeniu przetargu. Osobie która wygra przetarg, a w wyznaczonym terminie nie przystąpi do zawarcia umowy bez usprawiedliwienia, wadium przepada na rzecz sprzedającego.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn. Bliższych informacji udziela dyrektor ZEASzGm Mordy codziennie w godz. pracy 8ºº-16ºº lub tel.(025) 6 41 51 89 lub 604558017.
W/W środek trwały można oglądać w dniach 27-28 lipiec 2006r w godzinach 9.00-12.00 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
*************************************************************
Składanie następnych wniosków na stypendium socjalne do 15 września 2006r.
Wzór wniosku na stypendium na rok szkolny 2006/2007
Nazwa podmiotu przyznającego stypendium szkolne: Burmistrz Miasta i Gminy MORDY |
Adres: 08-140 Mordy ul. Kilińskiego 9 |
|
WNIOSEK O PRZYZNANIE STYPENDIUM SZKOLNEGO
ZA OKRES OD.......................... DO....................................
1. Dane osoby wnioskującej
Imię i nazwisko | |
PESEL |
Miejsce zamieszkania |
telefon |
2. Wnoszę o przyznanie stypendium szkolnego dla następujących uczniów:
Lp. |
Imię i nazwisko |
PESEL |
Adres zamieszkania ucznia |
Nazwa szkoły |
Adres szkoły |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
3. Świadoma (y) odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych oświadczam, że:
1) moja rodzina składa się z ................
osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowych;
L.p. |
Nazwisko i imię |
Stopień pokrewieństwa |
Data urodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oświadczam, że dochody moje i wymienionych wyżej kolejno członków gospodarstwa domowego wyniosły w m-cu poprzedzającym złożenie wniosku;
L.p. |
Miejsce pracy - nauki |
Źródło dochodu |
Wysokość dochodu netto |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) posiadam – nie posiadam (niepotrzebne skreślić) gospodarstwo rolne o powierzchni ........................... ha przeliczeniowych X 194,00zł = …………………….. zł.
3) pobieram – nie pobieram (niepotrzebne skreślić) stypendium (jakie) .............................
przyznane przez...................................................................................................................
w wysokości ....................................... zł.
4) Otrzymuję świadczenia socjalne w wysokości ………………………….. zł.
w tym:
- dodatek mieszkaniowy w wysokości ................................. zł.
- świadczenia rodzinne w wysokości ................................... zł.
5) Inne dochody netto nie wymienione powyżej …………………….. zł.
6) Łączny dochód całego gospodarstwa domowego wynosi .........................................zł.
7) Średni miesięczny dochód na jedną osobę w moim gospodarstwie domowym (zgodnie z załączonymi zaświadczeniami o wysokości dochodów w rodzinie, odcinkami renty lub
emerytury oraz ustaloną wysokością dochodu z gospodarstwa rolnego) wynosi...................zł.
słownie zł. ..................................................................................................................................
podpis rodziców ucznia lub pełnoletniego ucznia/ słuchacza
4 . Spełnianie kryteriów zawartych w Art. 90d, ust. 1 ustawy o systemie oświaty (w odpowiednim miejscu wstawić X ) potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami | |||||
a) Rodzina ma niskie dochody na osobę (nie więcej niż 316 zł netto na osobę) |
Tak |
Nie |
b) W rodzinie występuje bezrobocie |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
c) W rodzinie występuje niepełnosprawność |
Tak |
Nie |
d) W rodzinie występuje ciężka lub długotrwała choroba |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
e) W rodzinie występuje wielodzietność |
Tak |
Nie |
f) W rodzinie występuje brak umiejętności opiekuńczo-wychowawczych |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
g) W rodzinie występuje alkoholizm lub narkomania |
Tak |
Nie |
h) Rodzina jest niepełna |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
5 . Wnioskowana forma pomocy (w odpowiednim miejscu wstawić X ) | |||||
a) Pokrycie kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych, w tym wyrównawczych |
Tak |
Nie |
b) Pokrycie kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych realizowanych poza szkołą |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
c) Pokrycie kosztów udziału w zajęciach wykraczających poza ramowy plan nauczania |
Tak |
Nie |
d) Pokrycie kosztów zakupu podręczników |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
e) Pokrycie innych kosztów o charakterze edukacyjnym (dojazdy) |
Tak |
Nie |
f) Świadczenie pieniężne |
Tak |
Nie |
Uzasadnienie wniosku o przyznanie stypendium szkolnego
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
W przypadku zmian mających wpływ na prawo do stypendium szkolnego zobowiązuję się niezwłocznie powiadomić o tych zmianach podmiot realizujący stypendia szkolne .
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku, dla celów związanych z przyznaniem pomocy socjalnej, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 nr 133, poz. 883 ze zm.)
................................................................................
podpis rodziców ucznia lub pełnoletniego ucznia/ słuchacza
Załączniki (w odpowiednim miejscu wstawić X ) | |||||
a) zaświadczenie o dochodach ojca |
Tak |
Nie |
b) zaświadczenie o dochodach matki |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
c) zaświadczenie o bezrobociu z Powiatowego Urzędu Pracy |
Tak |
Nie |
d) zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń z OPS |
Tak |
Nie |
|
|
|
| ||
e) zaświadczenie o dochodach rolniczych |
Tak |
Nie |
f) zaświadczenia o spełnianiu kryteriów wymienionych w pkt 4, lit. c – h (wymienić je poniżej) |
Tak |
Nie |
|
|
|
|
Zaświadczenie o .........................................................................................................................................................
Zaświadczenie o .........................................................................................................................................................
Zaświadczenie o .........................................................................................................................................................
Inne załączniki;
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kicman Andrzej
- Data udostępnienia w BIP: 2005-06-28 14:40:28
- Informacja zaktualizowana przez: Kicman Andrzej
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-26 11:23:24
- Liczba odsłon: 4245
- Historia dokumentu: