Wersja archiwalna 2006-02-26 12:08:41

GK 7040/1P/2006
O G Ł O S Z E N I E
na udzielenie zamówienia pod nazwą: „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy modernizacji drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy” o wartości zamówienia o nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro prowadzonego w trybie zapytania o cenę.
1. Rodzaj zamówienia:
Usługi
2. Zamawiający:
Miasto i Gmina Mordy
08-140 Mordy
ul. Kilińskiego 9
tel. 0-25 6415402 fax 0-25 6415403
NIP 8212364231 REGON 711582457
3. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje:
Urząd Miasta i Gmina w Mordach
08-140 Mordy
ul. Kilińskiego 9, pok. 17
tel. 0-25 6415402 fax 0-25 6415403 e-mail ug_mordy@pro.onet.pl
Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Leszek Konstańczuk – inspektor do spraw inwestycji Urzędu Miasta i Gminy w Mordach w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 16).
4. Tryb i wielkość zamówienia:
Przetarg w trybie zapytania o cenę o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy modernizacji drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy” gm. Mordy, pow. siedlecki, woj. mazowieckie.
6. Miejsce wykonywania usługi:
Miejscowość: Czepielin, gmina: Mordy, powiat: siedlecki, województwo: mazowieckie.
7. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 74.23.15.40-4
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Czas trwania zamówienia:
Data rozpoczęcia 03/04/2006 i zakończenia 30/06/2006
11. Wymagane wadium:
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
12. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacji i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( D. U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.) oraz spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
13. Przewidziana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
Pięć
14. kryteria oceny ofert:
Najniższa cena.
15. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia będą wysłane listem pocztowym za potwierdzeniem zwrotnym.
16. Termin składania ofert:
Data: 15/03/2006 Godzina: 10:00
17. Termin związania ofertą:
Data: 12/04/2006
18. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
Data: 15/03/2006 Godzina: 10:30
Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, sala konferencyjna
19. Inne informacje - czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej ?
TAK
Zamówienie jest elementem projektu „Poprawa dostępności obszaru pogranicza poprzez modernizację drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy” realizowanego w ramach Programu Sąsiedztwa INTERREG IIIA/TACIS CBC Polska-Białoruś-Ukraina 2004–2006 finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 2006-02-26
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-02-26 12:08:41
- Liczba odsłon: 569
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: