Zobacz podgałęzie

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach
Kamil Stański

adres do korespondencji: ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy
telefon: 256415402 w. 51
e-mail: kstanski@mordy.pl

Koordynator do spraw dostępności został wyznaczony Zarządzeniem nr 168/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Mordy z dnia 3 października 2022 r.
Zarządzenie.pdf

Podstawa prawna - ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1062 ze zm.)
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20190001696/U/D20191696Lj.pdf

 

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z przepisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało m. in.:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd Miasta i Gminy w Mordach i jednostki organizacyjne Miasta i Gminy;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i Gminy w Mordach i jednostki organizacyjne Miasta i Gminy
- monitorowanie Urzędu Miasta i Gminy w Mordach i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 Koordynator ds. dostępności będzie łączył nowe zadania z dotychczasowymi obowiązkami w strukturze Urzędu Miasta i Gminy Mordy w Referacie Inwestycji i Infrastruktury.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Izdebski
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-09-30 15:42:43
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Izdebski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-11-03 15:50:02
  • Liczba odsłon: 1220
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2004063]

przewiń do góry