Wersja archiwalna 2015-07-22 14:09:12
Nr postępowania: In. 271.04.2015 Mordy, dnia 21.07.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości
kwoty 30 000 euro
Miasto i Gmina Mordy, 08-140
Mordy, ul. Kilińskiego 9 zaprasza wykonawców do składania ofert na wykonanie
zadania pod nazwą: „Remont dróg
gminnych na terenie gminy Mordy”.
I. Podstawa prawna: art. 4
pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907
z późn. zm.).
II. Dane Zamawiającego.
Miasto i Gmina
Mordy
08-140 Mordy, ul.
Kilińskiego 9
NIP 8212364231 REGON
711582457
telefon: 25 6415402 faks: 25 6415115 e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl
adres strony internetowej: https://umigmordy.bip.org.pl/
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego.
„Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy”.
Zamówienie jest finansowane
ze środków funduszu sołeckiego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia.
1.
Dostawa
kruszywa łamanego (tłuczeń z kamienia) frakcji 16/31.5 lub 12.8/25 mm w ilości
880 t ±30 t wraz z rozplantowaniem.
2.
Z uwagi
na to, że dostawy będą odbywały się na drogi nieutwardzone, gdzie może być
problem z nawrotami samochodów o dużej ładowności, wykonawca powinien
dostosować sprzęt do poszczególnych dostaw. Dostawy należy wykonać w takim
okresie aby ze względu na warunki atmosferyczne nie niszczyć dróg dojazdowych.
3. Ilości dostarczonego kruszywa z
rozplantowaniem potwierdzać będą sołtysi poszczególnych miejscowości lub osoby
wyznaczone przez Radę Sołecką. Do odbioru
zadania wykonawca dostarcza protokoły potwierdzające dostawy tłucznia z
rozplantowaniem, z sołectw wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy,
podpisane przez sołtysa danego sołectwa.
4.
Z uwagi
na fakt, że każde sołectwo ma określony limit środków w ramach funduszu
sołeckiego, dokładne ilości dostaw dla poszczególnych sołectw mogą być
skorygowane przed podpisaniem umowy.
5.
Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi za wady
na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania
bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
IV. Termin wykonania
zamówienia.
1.
Termin wykonania zamówienia do dnia 28 października 2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość
wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia.
Za moment zakończenia realizacji zamówienia uważać się będzie datę podpisania protokołu odbioru końcowego po wykonaniu całego zakresu zamówienia przez wykonawcę.
V. Opis wymagań stawianych potencjalnym wykonawcom.
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)
posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
2)
posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
VI. Kryteria oceny ofert.
- W celu wyboru najkorzystniejszej oferty
zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena wykonania
zamówienia = 100 %
- Jeżeli w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru
oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o
takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert
dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VII. Termin i miejsce składania ofert.
- Oferty
należy złożyć w terminie do dnia 6
sierpnia 2015 r. do godz. 12:00 na adres: Urząd Miasta i Gminy w
Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1 (sekretariat).
- Godziny
pracy sekretariatu: od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do 16:00 i w
piątek od godz. 10:00 do 18:00.
- Oferta
otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie
niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
- Ofertę
należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie
zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznakowane
następująco:
nazwa (firma) wykonawcy adres wykonawcy
Miasto i Gmina Mordy
ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy
Oferta na: „Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy”. Nie otwierać przed
dniem 06.08.2015 r. godz. 12:15 |
- Wykonawca
może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych
zasad, jak składana oferta, tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z
napisem „ZMIANA”. Koperta oznaczona napisem „ZMIANA” zostanie otwarta przy
otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu
poprawności procedury dokonywania zmian.
- Wykonawca
może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę poprzez
złożenie pisemnego powiadomienia do zamawiającego.
VIII. Miejsce i termin otwarcia ofert.
1. Otwarcie złożonych ofert
nastąpi w dniu 6 sierpnia 2015 r. o godz. 12:15 w: Urzędzie Miasta i Gminy w
Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 (sala konferencyjna).
2. Podczas otwarcia ofert
zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także ceny za
wykonanie zamówienia zawarte w ofertach.
3. Otwarcie ofert jest jawne,
wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności
wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z
otwarcia ofert na pisemny wniosek wykonawcy.
IX. Opis sposobu przygotowania
ofert.
- Oferta
musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i podpisana
przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
- Wykonawca
ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Złożenie
więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje
alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
wykonawcę.
- Osobą
ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami
jest:
Leszek Konstańczuk – główny specjalista do
spraw inwestycji i zamówień publicznych, w dniach od poniedziałku do czwartku w
godz. 8:00 – 16:00, w piątek w godz. 10:00 – 18:00 pod adresem:
Urząd Miasta i
Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9,
pok. nr 5
tel. 25 6415402 w. 51 faks:
25 6415115 e-mail: inwestycje@mordy.pl
- Wyniki procedury zapytania
ofertowego zostaną umieszczone na stronie
internetowej zamawiającego.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w formularzu
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej zapytania ofertowego.
- Na
ofertę składają się:
1)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy z podaną ceną
ryczałtową wykonania zamówienia.
X. Załączniki.
Mordy,
dnia 21.07.2015 r.
BURMISTRZ
/-/ Jan Ługowski
……………………………….
(podpis
kierownika Zamawiającego)
Sporządził:
Leszek
Konstańczuk – główny specjalista ds. inwestycji
i
zamówień publicznych
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 2015-07-22
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-22 14:09:12
- Liczba odsłon: 218
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: