Wersja archiwalna 2014-07-22 14:48:28

R.612.I.1.2014                                                                                 Mordy, dnia 22 lipca 2014r.

                                                

                                                    Zapytanie ofertowe

dla zamówienia PUBLICZNEGO o wartości poniżej 30000 EURO

 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego

 

Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy

woj. mazowieckie, tel.: (25)6415402

faks (25) 6415115

http://www.umigmordy.bip.org.pl

e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

 

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu  na  terenie  Miasta i Gminy  Mordy”

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:

·         Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych) z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Mordy, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji.

·         Załadunek, transport i zdeponowanie  na składowisku  powstałych  odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji.

·         Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.

·         Wykonawca skontaktuje się i umówi na dogodny termin z właścicielem posesji, na demontaż wyrobów zawierających azbest.

·         Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót.

·         Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu

·         Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy)- wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.

·         Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac.

·         Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko)

·         Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami:

- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U.  2013 r.  poz. 21)

- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232)

- Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.)

- Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie  towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zmianami)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów   (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)

 

2.3 Zadanie jest w finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (dotacja).

2.4. Wspólny słownik zamówień CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu

III. Termin wykonania zamówienia

Wykonanie zamówienia w II półroczu 2014 r.

Wymagany termin wykonania zamówienia do: 30-09-2014 r.

 

IV. Wymagane dokumenty  

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt V ppkt 5.1

4.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.                                                                                                                              Wymagana forma dokumentu - oryginał

4.2. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a)      aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,

Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę

     b)  Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CIDG).

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

5.1. Ofertę należy złożyć na adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9
08-140 Mordy (sekretariat)
do dnia 29.07.2014r. do godz. 10 00

5.2. Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9
08-140 Mordy (sala konferencyjna)
w dniu 29.07.2014 r. o godz. 11ºº

5.3. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www BIP: umigmordy.bip.org.pl

VI. Opis sposobu obliczenia ceny

6.1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich. Powinna obejmować wszelkie koszty  niezbędne do wykonania zadania.

6.2. W formularzu ofertowym należy podać (cyfrowo i słownie) cenę netto, brutto oferty oraz należny podatek VAT.

 

Pełniący funkcję

BURMISTRZA

/-/ Mirosław Łukowski

Załączniki

1.      formularz_ofertowy_usuwanie_azbestu_2014.docx

2.      umowa_usuwanie_azbestu_projekt_2014.docx

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2704498]

przewiń do góry