Wersja archiwalna 2010-03-16 15:30:25

Mordy: Remont drogi gminnej Olędy - Krynki - Hołubla długości 2.525 mb, od drogi powiatowej nr 3626W Mordy - Paprotnia do drogi powiatowej nr 3617W Siedlce - Korczew na odcinkach: - Olędy - Krynki nr 360506W do granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1225 mb - Olędy - Krynki nr 360606W od granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1300 mb Remont skrzyżowania drogi gminnej nr 360606 Olędy-Krynki-Hołubla z drogą powiatową Nr 3617W Siedlce - Korczew w miejscowości Hołubla
Numer ogłoszenia: 73810 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19472 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Olędy - Krynki - Hołubla długości 2.525 mb, od drogi powiatowej nr 3626W Mordy - Paprotnia do drogi powiatowej nr 3617W Siedlce - Korczew na odcinkach: - Olędy - Krynki nr 360506W do granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1225 mb - Olędy - Krynki nr 360606W od granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1300 mb Remont skrzyżowania drogi gminnej nr 360606 Olędy-Krynki-Hołubla z drogą powiatową Nr 3617W Siedlce - Korczew w miejscowości Hołubla.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Roboty przygotowawcze (pomiarowe) - 2,525 km II. Podbudowa: a/ Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni mechanicznie - 6.125 m2 b/ Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 6.125 m2 c/ Profilowanie i zgęszczenie podłoża pod warstwy kontr. naw. - 1500 m2 d/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem - 150 m3 III. Nawierzchnie: a/ Mechaniczne oczyszcz. istniejącej podbudowy 5000 m2 b/ Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 0,8 kg/m2 - 6500 m2 c/ Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu D-35/50 - 12625 m2 d/ Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu D-70 12625 m2 IV. Chodnik: a/ Ręczne rozebranie chodnika z płyt betonowych na podsypce piaskowej - 76 m2 b/ Roboty pomiarowe, wyznaczenie punktów wysokościowych 100 m c/ Ręczne wykonanie korytaa na całej szerokości i głębokości 20 cm. w gruncie kat. I-II - 150 m2 d/ Ręczne wykonanie wykopu pod krawężnik, przygotowanie i rozścielenie mieszanki betonowej - 100 m e/ Ustawienie obrzeży 6x20 na podsypce piaskowej gr. 5 cm. - 84 m f/ Profilowanie i zagęszczenie podłoża w gr. kat. II-III - 150 m2 g/ Wykonanie chodnika z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm. na podsypce cem-piask. gr. 5 cm. - 124 m2 V. Zjazdy do bram a/ Ustawienie obrzeży8x30 na podsypce pisakowej, wypełn. spoin - 28 m b/ Wykonanie podbudowy z betonu B-10 gr. 10 cm - 26 m2 c/ Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. gr. 5 cm - 26 m2 VI. Roboty wykończeniowe: a/ Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm - 2.450 m2 b/ Wyprofilowanie poboczy do żądaneg spadku 5% - 1300 m2 VII. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a/ Ustawienie słupków z rur stalowych ocynkowanych dla znaków drogowych - szt. 13 b/ Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych średnich na folii drugiej generacji do gotowych słupków - szt13 c/ Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 16,75 m2 d/ Ustawienie lustra drogowego na słupku metal. ocynk. o średnicy 50 mm - 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FEDRO Sp. z o.o., 08-455 Osieck, ul. Kolejowa 1, 08-455 Osieck, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 993000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 761681,08

·         Oferta z najniższą ceną: 761681,08 / Oferta z najwyższą ceną: 803575,68

·         Waluta: PLN.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-03-16
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-16 15:30:25
  • Liczba odsłon: 211
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2704486]

przewiń do góry