Mordy: Remont drogi gminnej Olędy - Krynki - Hołubla długości 2.525 mb, od drogi powiatowej nr 3626W Mordy - Paprotnia do drogi powiatowej nr 3617W Siedlce - Korczew na odcinkach: - Olędy - Krynki nr 360506W do granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1225 mb - Olędy - Krynki nr 360606W od granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1300 mb Remont skrzyżowania drogi gminnej nr 360606 Olędy-Krynki-Hołubla z drogą powiatową Nr 3617W Siedlce - Korczew w miejscowości Hołubla
Numer ogłoszenia: 73810 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19472 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Olędy - Krynki - Hołubla długości 2.525 mb, od drogi powiatowej nr 3626W Mordy - Paprotnia do drogi powiatowej nr 3617W Siedlce - Korczew na odcinkach: - Olędy - Krynki nr 360506W do granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1225 mb - Olędy - Krynki nr 360606W od granicy Miasta i Gminy Mordy długości 1300 mb Remont skrzyżowania drogi gminnej nr 360606 Olędy-Krynki-Hołubla z drogą powiatową Nr 3617W Siedlce - Korczew w miejscowości Hołubla.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Roboty przygotowawcze (pomiarowe) -
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FEDRO Sp. z o.o., 08-455 Osieck, ul. Kolejowa 1, 08-455 Osieck, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 993000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 761681,08
· Oferta z najniższą ceną: 761681,08 / Oferta z najwyższą ceną: 803575,68
· Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-16 15:30:25
- Liczba odsłon: 210
- Historia dokumentu: