Wersja archiwalna 2009-07-01 15:07:20

 

Mordy: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim
Numer ogłoszenia: 216198 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim, ul. Składowa 1, gmina Mordy, pow. siedlecki, woj. mazowieckie. Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku wynosi 177,70 m2 (ze schodami). Budynek składa się z trzech kondygnacji: podpiwniczenia, parteru i piętra. Ośrodek Zdrowia (NZOZ) zajmuje część parterową w budynku o powierzchni użytkowej 131,49 m2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów robót. 1) Konstrukcji dachu z wieńcami na istniejącym stropodachu. 2) Pokrycia dachu blachą trapezową powlekaną z obróbkami blacharskimi. 3) Kominów z cegły klinkierowej. 4) Demontażu, zakupu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej z PCW w ścianach zewnętrznych budynku z wymianą parapetów zewnętrznych. 5) Termomodernizacji ścian budynku płytami styropianowymi z wyprawą z cienkowarstwowej mieszanki suchej. 6) Przebudowy schodów zewnętrznych przy budynku z dostosowaniem ich do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne. 7) Zakupu, dostawy i montażu platformy dla osób niepełnosprawnych. 8) Przebudowy ścianek działowych z uzupełnienie tynków. 9) Demontażu, zakupu i montażu stolarki drzwiowej z ościeżnicami wewnątrz budynku. 10) Malowania ścian i sufitów w pomieszczeniach NZOZ z licowaniem ścian płytkami dwubarwnymi w sanitariatach w budynku. 11) Remontu posadzek w pomieszczenia NZOZ polegajacym na: demontażu wykładzin, wykonaniu warstw niwelująco- wyrównawczych z mas wygładzających, wykonaniu posadzek z kamieni sztucznych dwubarwnych w części pomieszczeń, wykonaniu posadzek z wykładzin biurowych dwubarwnych z tworzyw sztucznych w części pomieszczeń. 12) Chodnika z kostki brukowej betonowej o powierzchni 40 m²..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach; 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9; pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach; 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9; pok. 29 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki:

- SIWZ

- Przedmiar robót

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-07-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-01 15:07:20
  • Liczba odsłon: 226
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2704511]

przewiń do góry