Wersja archiwalna 2008-07-28 13:54:16

 

Mordy: Opracowanie projektu budowlanego modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia i Urzędu Miasta i Gminy w Mordach
Numer ogłoszenia: 172843 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie,

        tel. 025 6415402, fax 025 6415403.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego

modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia i Urzędu Miasta i Gminy w Mordach.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu

budowlanego modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia i Urzędu Miasta i Gminy w Mordach.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie:
1) programu funkcjonalno- użytkowego,
2) mapy do celów projektowych,
3) projektu budowlanego zawierającego niezbędne rysunki i analizy w pięciu egzemplarzach, wraz z uzgodnieniami koniecznymi do uzyskania decyzji o zmianie sposobu użytkowania budynku,
4) kosztorysu ślepego - przedmiaru robót wg obowiązujących norm w dwóch egzemplarzach (wersja

papierowa i elektroniczna), oddzielnie dla części zajmowanej przez NZOZ

i oddzielnie dla części zajmowanej przez administrację Urzędu Miasta i Gminy oraz Ośrodka Pomocy

Społecznej,
5) kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi w dwóch egzemplarzach (wersja papierowa i elektroniczna), oddzielnie dla części zajmowanej przez NZOZ

i oddzielnie dla części zajmowanej przez administrację Urzędu Miasta i Gminy oraz Ośrodka Pomocy

Społecznej,
6) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oddzielnie dla części zajmowanej przez NZOZ

i oddzielnie dla części zajmowanej przez administrację Urzędu Miasta i Gminy oraz Ośrodka Pomocy

Społecznej.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.23.00-4, 74.23.21.20-1, 74.27.40.00-0.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:                                                                                                                                                           O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami            zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2           ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223              poz. 1655 z późn. zm.),
5) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za            zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
1) oferty wykonawcy, sporządzonej według wzoru załączonego w siwz,
2) podpisanego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na             podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.                        (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają                wymagane uprawnienia do projektowania, zgodnie z ustawami, które nakładają obowiązek posiadania        takich uprawnień,
4) stwierdzających, że osoby wykonujące prace projektowe są zarejestrowane w Izbie Inżynierów Budownictwa;
5) parafowanego przez oferenta projektu umowy, załączonej do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umigmordy.bip.org.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:                                                   Urząd Miasta i Gminy w Mordach,
08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 17.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:                        11.08.2008 godzina 10:00,

miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach
08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 (sekretariat).

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:                                                                                                                                                                    Projekt finansowany będzie z EFRR w ramach RPO WM 2007-2013

 

 

Załączniki:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

- Wzór oferty

- Wzór oświadczenia

- Wzór umowy

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-07-28
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-28 13:54:16
  • Liczba odsłon: 218
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2704499]

przewiń do góry