Wersja archiwalna 2008-07-10 16:06:08

 



Mordy: Dowożenie dzieci do szkół.

Numer ogłoszenia: 156226 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, fax 025 6415403.

 

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci do szkół..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech zadań:
Zadanie I - część I
Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Czepielin, Ogrodniki, Doliwo, Czołomyje, Mordy w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- gmina Mordy, pow. siedlecki.
Zadanie II - część II
Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Radzikowie Wielkim) na trasie Leśniczówka-Krzymosze-Wielgorz-Radzików Stopki-Radzików Kornica-Radzików Wielki i Ostoje- Pióry Pytki- Pióry Wielkie- Radzików Wielki i z powrotem w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- gmina Mordy, pow. siedlecki.
Zadanie III - część III
Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- gmina Mordy, pow. siedlecki.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

·                 Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

·                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
5) spełniaja warunki określone w SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

·                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty.
2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Mordy
08-140 Mordy
ul. Parkowa 2.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Mordy
08-140 Mordy
ul. Parkowa 2.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Czepielin, Ogrodniki, Doliwo, Czołomyje, Mordy w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- gmina Mordy, pow. siedlecki..

 

·                 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia części I obejmuje dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Czepielin, Ogrodniki, Doliwo, Czołomyje, Mordy w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 64 uczniów
- przewidywane godziny dowiezienia dzieci 7.00-7.40
- dzieci nie będą posiadały żadnego dokumentu uprawniającego do przejazdu.

·                 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

·                 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.

·                 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Radzikowie Wielkim) na trasie Leśniczówka-Krzymosze-Wielgorz-Radzików Stopki-Radzików Kornica-Radzików Wielki i Ostoje-Pióry Pytki- Pióry Wielkie- Radzików Wielki i z powrotem w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- gmina Mordy, pow. siedlecki..

 

·                 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia części II obejmuje dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Radzikowie Wielkim) na trasie Leśniczówka- Krzymosze- Wielgorz- Radzików Stopki- Radzików Kornica-Radzików Wielki i Ostoje- Pióry Pytki- Pióry Wielkie- Radzików Wielki i z powrotem w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół
- dwa kursy rano i dwa kursy po zakończeniu zajęć na trasie Leśniczówka-...-Radzików Wielki - przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 110uczniów
W powyższym jeden kurs rano i jeden kurs po zakończeniu zajęć przez Czuryły
- dwa kursy rano i dwa kursy po zakończeniu zajęć na trasie Ostoje-...-Radzików Wielki - przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 45uczniów
- przewidywane godziny dowiezienia dzieci 7.00-9.00 natomiast odwiezienie 13.20-15.00
- dzieci nie będą posiadały żadnego dokumentu uprawniającego do przejazdu dlatego, że z dziećmi będzie jeździł opiekun, który będzie wiedział kto będzie uprawniony do przejazdu.

·                 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

·                 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.

·                 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- gmina Mordy, pow. siedlecki..

 

·                 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia części III obejmuje dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy w roku szkolnym 2008/2009 w dni pracy Szkół.
- jeden kurs rano i jeden kurs po zakończeniu zajęć na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy - przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 68 uczniów
- przewidywane godziny dowiezienia dzieci 7.00-7.45 natomiast odwiezienie 14.10-15.00
- dzieci nie będą posiadały żadnego dokumentu uprawniającego do przejazdu dlatego, że z dziećmi będzie jeździł opiekun, który będzie wiedział kto będzie uprawniony do przejazdu.

·                 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

·                 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.

·                 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Załączniki:

- SIWZ

- Wzór oferty dla części I zamówienia (1a)

- Wzór oferty dla części II zamówienia (1b)

- Wzór oferty dla części III zamówienia (1c)

- Wzór umowy dla części I zamówienia (2a)

- Wzór umowy dla części II zamówienia (2b)

- Wzór umowy dla części III zamówienia (2c)

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-07-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-10 16:06:08
  • Liczba odsłon: 223
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2704502]

przewiń do góry