Wersja archiwalna 2008-07-10 15:29:38

 


Mordy: Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy

Numer ogłoszenia: 155946 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie,              tel. 025 6415402, fax 025 6415403.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego rozbudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy.
Zakres zamówienia jest następujący:
1) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu koncepcji przebudowy
oczyszczalni ścieków,
2) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego przedsięwzięcia,
3) opracowanie raportu oddziaływania na środowisko,
4) opracowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu do opracowania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
5) opracowanie operatu wodno - prawnego do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego,
6) opracowanie map do celów projektowych oczyszczalni ścieków,
7) wykonanie kompletnego projektu budowlanego rozbudowy obiektu oczyszczalni ścieków (łącznie ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę),
8) kosztorys ślepy - przedmiar robót wg obowiązujących norm w dwóch egzemplarzach (wersja papierowa i elektroniczna),
9) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi w dwóch egzemplarzach (wersja papierowa i elektroniczna),
10) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.23.00-4, 74.23.22.20-2, 74.27.40.00-0.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
5) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty.
2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz wykonanych opracowań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością opracowaniom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umigmordy.bip.org.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Klińskiego 9, pok. 17.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, sekretariat.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt może być finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW na lata 2007 - 2013 lub RPO WM 2007 - 2013

 

 

 Załączniki

- SIWZ

- Wzór oferty

- Wzór oświadczenia

- Wzór umowy

- Wzór wykazu wykonanych opracowań

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-07-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-10 15:29:38
  • Liczba odsłon: 219
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2704444]

przewiń do góry