Wersja archiwalna 2007-06-25 17:05:40

Mordy: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Mordy, Głuchów, Klimonty, Wólka Soseńska, Sosenki Jajki, Ptaszki, Radzików Wielki, Rogóziec, Wojnów, Wyczółki i Pieńki

Numer ogłoszenia: 105609 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie.

 

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: UG_Mordy@pro.onet.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Mordy, Głuchów, Klimonty, Wólka Soseńska, Sosenki Jajki, Ptaszki, Radzików Wielki, Rogóziec, Wojnów, Wyczółki i Pieńki.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami z rur PCW i PE na ciśnienie 1,0 MPa w ilości:
1) sieć wodociągowa z rur PCW i PE o średnicy 160 mm o długości 24303 mb,
2) sieć wodociągowa z rur PCW o średnicy 110 mm o długości 2693 mb,
3) przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 63, 50 i 40 mm w ilości 123 szt o długości 5235 mb.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

·                  Informacja na temat wadium: 20 000,00 złotych.



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty.
2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.
3. Dowód wpłaty wadium.
4. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.).
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz wykonanych robót budowlanych (o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.
9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
10. Informacji o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa.
11. Sprawozdanie finansowe a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
12. Informacja z banku lub społecznej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 800 000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach
08-140 Mordy
ul. Kilińskiego 9 pok. 17.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach
08-140 Mordy
ul. Kilińskiego 9 (sekretariat, Ip.).

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:

- SIWZ

- Wzór formularza oferty

- Przedmiar robót

- Harmonogram rzeczowo-finansowy

- Wzór umowy

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-06-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-25 17:05:40
  • Liczba odsłon: 206
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2704505]

przewiń do góry