Wersja archiwalna 2009-06-24 14:04:07

BUDOWA  ŚWIETLICY  WE  WSI  KRZYMOSZE; gm. Mordy; pow. siedlecki, woj. mazowieckie

O G Ł O S Z E N I E

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 60 000 euro.

1. Rodzaj zamówienia:

    Roboty budowlane 

            2. Zamawiający:

Miasto i Gmina Mordy

08-140 Mordy ul. Kilińskiego 9

tel. 0-25  6415402    fax:  0-25 6415403   e-mail:  ug_mordy@pro.onet.pl   

http://www.umigmordy.bip.org.pl

NIP 8212364231              REGON  711582457

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie świetlicy o wymiarach: 16 m x 8,5 m wraz z przyłączami: wodociągowym i kanalizacyjnym ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe oraz z chodnikami i podjazdami we wsi Krzymosze; gm. Mordy, pow. siedlecki, woj. mazowieckie. Budynek zaprojektowano jako parterowy, murowany z dachem o konstrukcji drewnianej, dwuspadowym krytym blachodachówką.

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45.20.00.00-9  - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2006 r.

7.  W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i  2  ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( D. U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r. poz. 177) a także spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

8. Zamawiający żąda od wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:

1/ podpisanego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.    ( D. U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r. poz. 177).

2/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3/ dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami, zgodnie z ustawami, które nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

4/ dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane zezwolenia odpowiednich Izb Inżynierów Budownictwa;

5/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,

6/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

7/ informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

8/ oświadczenia o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i wmontowane materiały.

 9. Wymagane wadium: 3 000,00 złotych

10. Kryteria oceny ofert: cena 100%

11. Termin składania ofert:

Data: 23/03/2006     Godzina: 10:00

12. Termin związania ofertą:

Data: 21/04/2006

13. Data i miejsce otwarcia ofert:

Data: 23/03/2006     Godzina:   10:30

Miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach,  ul. Kilińskiego 9, sala konferencyjna

14. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w: Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 17

15. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Urząd Miasta i Gmina w Mordach

08-140 Mordy; ul. Kilińskiego 9, pok. 17

tel. 0-25  6415402    fax: 0-25 6415403   e-mail:   ug_mordy@pro.onet.pl

Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Leszek Konstańczuk – inspektor do spraw inwestycji Urzędu Miasta i Gminy w Mordach w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 16).

16.  Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Budowa świetlicy i zagospodarowanie centrum wsi Krzymosze” finansowanego ze środków unii europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006” zgodnie z priorytetem „Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich” i działaniem „Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego”.

         Burmistrz Miasta i Gminy

        /-/ Andrzej Piotrowski

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2704506]

przewiń do góry