Wersja archiwalna 2015-07-29 12:58:08
Mordy: Modernizacja drogi dojazdowej
do gruntów rolnych Pióry Wielkie - gr. gm. Zbuczyn II etap
Numer ogłoszenia: 192010 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia
publicznego |
zawarcia
umowy ramowej |
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul.
Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 25 6415402, faks 25
6415115.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Pióry Wielkie - gr. gm.
Zbuczyn II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod
nazwą: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Pióry Wielkie - gr. gm.
Zbuczyn II etap polegającego na wykonaniu inwestycji w postaci poczwórnego
powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i kruszywem na
powierzchni 3625 m2 i długości 725 mb, zlokalizowanego na terenie miejscowości
Pióry Wielkie, gmina Mordy na działkach ewidencyjnych nr 259/2 i 273. Zakres
zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi
w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją geodezyjną - 0,725 km. 2.
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat.
II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 6525 m2. 3. Wyrównanie
istniejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie na
szerokości korony drogi śr. gr. 10 cm - 3770 m2. 4. Mechaniczne ścinanie
poboczy o grub. 10 cm wraz z odwozem urobku na odl. 1 km - 2900 m2. 5.
Poczwórne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową
średniorozpadową i kruszywem frakcji 16/31.5 (lub 12.8/25 mm), 8/16 (lub
6.3/12.8 mm), 2/8 (lub 2/6.3 mm) oraz miałem frakcji 0/4 mm - 3625 m2. 6.
Uzupełnienie poboczy gruntem nasypowym z plantowaniem ręcznym - 87 m3..
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających |
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający
uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli
wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
należycie wykonał lub należycie wykonuje przynajmniej dwie drogi w technologii
poczwórnego powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową o
długości co najmniej 0,5 km każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana
zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o wykazane w ofercie
informacje.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający
uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający
uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający
uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena -
95
·
2 - Termin
gwarancji - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1
(sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
- specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_1.doc;
- zal._nr_1_wzor_formularza_ofertowego_-_20.07.2015_piory_w._2przetarg.doc;
- zal._nr_2_wzor_oswiadczenia_o_spelnieniu_warunkow_20.07.2015_-_piory_w._2_przetarg.doc;
- zal._nr_3_wzor_oswiadczenia_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_sw-20.07.2015_piory_w._2_przetarg.doc;
- zal._nr_4__wzor_informacji_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitalowej-20.07.2015_piory_w._2_przetarg.doc;
- zal._nr_5_wzor_umowy_2_przetarg.doc;
- zal._nr_6_przedmiar_robot_-_kosztorys_2_przetarg.doc;
- zal._nr_7_wykaz_wykonanych_robot_2_przyetarg.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 2015-07-29
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-29 12:58:08
- Liczba odsłon: 403
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: