Wersja archiwalna 2015-05-28 11:17:25
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Mordy: Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy
Numer ogłoszenia: 127244 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 25 6415402, faks 25 6415115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Dostawa żwiru wraz z rozplantowaniem do wykonania remontów odcinków dróg lokalnych na terenie gminy Mordy. Wymagania dotyczące żwiru: gruboziarnisty wolny od zanieczyszczeń ilastych i gliniastych - w ilości ok. 4571t ± 100t. Żwir w zależności od potrzeb rady sołeckiej należy rozplantować lub wyprofilować równiarką. Część nr 2 - Kruszywo łamane frakcji 16/31.5 lub 12,8/25 mm w ilości 1114 t ± 50 t wraz z rozplantowaniem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- spełnia - nie spełnia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- spełnia - nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- spełnia - nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- spełnia - nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenie.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków UE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - dostawa żwiru z rozplantowaniem Część II - dostawa kruszywa z rozplantowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Dostawa żwiru wraz z rozplantowaniem do wykonania remontów odcinków dróg lokalnych na terenie gminy Mordy. Wymagania dotyczące żwiru: gruboziarnisty wolny od zanieczyszczeń ilastych i gliniastych - w ilości ok. 4571t ± 100t. Żwir w zależności od potrzeb rady sołeckiej należy rozplantować lub wyprofilować równiarką. Część nr 2 - Kruszywo łamane frakcji 16/31.5 lub 12,8/25 mm w ilości 1114 t ± 50 t wraz z rozplantowaniem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
ZAŁĄCZNIKI:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2. Wzór oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie
3. Wzór oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
4. Wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że
wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
5. Wzór umowy na całość zamówienia.
5a. Wzór umowy na część I zamówienia.
5b. Wzór umowy na część II zamówienia.
6. Wykaz sołectw.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-28
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-28 11:17:25
- Liczba odsłon: 296
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: