Wersja archiwalna 2014-05-28 14:37:53

Nr postępowania: In. 271.05.2014                                                            Mordy, dnia 28.05.2014 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości

kwoty 30 000 euro

 

Miasto i Gmina Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą: „Opracowanie projektu budowlanego sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Czepielin i  Czepielin-Kolonia”. 

 

I.  Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień

     publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

 

II. Dane Zamawiającego.

     Miasto i Gmina Mordy

     08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9

     NIP 8212364231   REGON 711582457

     telefon: 25 6415402           faks: 25 6415115           e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl 

     adres strony internetowej:  https://umigmordy.bip.org.pl/

 

III. Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Opracowanie projektu budowlanego sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Czepielin i  Czepielin-Kolonia”. 
  2. W ramach zamówienia należy wykonać projekt budowlany wykonawczy trzech odcinków sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi od istniejących sieci wodociągowych do posesji zlokalizowanych w zabudowie kolonijnej, tj.:

1)      od istniejącej sieci wodociągowej PE DN 300 na działce nr 35 w miejscowości Czepielin (na tej działce jest stacja uzdatniania wody), z podłączeniem posesji (nr dz. 18, 17/3, 17/4, 16, 172) wzdłuż drogi powiatowej (nr dz. 2077),  do posesji zlokalizowanych przy drodze gminnej (nr dz. 2079) na działkach nr 169, 173, 174, 175/3, 154, 155, 157, 158 w miejscowości Czepielin z zaprojektowaniem przyłączy wodociągowych do posesji zlokalizowanych w obrębie projektowanej sieci wodociągowej;

2)      od istniejącej sieci wodociągowej PCV DN 100 w drodze gminnej (nr dz. 758) we wsi Czepielin, wzdłuż dróg gminnych (nr dz. 2088, 2084, 2044, 2085, 2082, 2083) do posesji zlokalizowanych na działkach nr 389, 384/2, 372/2, 373/3, 370 w miejscowości Czepielin z  zaprojektowaniem przyłączy wodociągowych w obrębie projektowanej sieci wodociągowej;

3)      od istniejącej sieci wodociągowej PCV DN 100 w drodze gminnej (nr dz. 743) do posesji na działce nr 294 w miejscowości Czepielin-Kolonia oraz wzdłuż dróg gminnych (dz. nr 749 Czepielin-Kolonia, dz. nr 2076 i 2075 Czepielin) z  zaprojektowaniem przyłączy do posesji zlokalizowanych m/n na działkach 294 w miejscowości Czepielin-Kolonia oraz 311/5, 86, 84, 80 w miejscowości Czepielin.

  1. Szacunkowa długość projektowanej sieci wodociągowej około 4,5 - 5 km. Szacunkowa ilość projektowanych przyłączy wodociągowych około 20 szt.
  2. Zakres zamówienia jest następujący:

1)      ustalenie właścicieli działek, na których będzie projektowany wodociąg (uzyskanie wypisów geodezyjnych właścicieli działek) i uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek na budowę wodociągu przez te działki;

2)      opracowanie map do celów projektowych sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi;

3)      wykonanie kompletnego projektu budowlanego wykonawczego (do uzyskania pozwolenia na budowę) sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Czepielin i Kolonia-Czepielin w czterech egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku elektronicznym;

4)      wykonanie geotechnicznych badań podłoża gruntowego w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym;

5)      opracowanie przedmiaru robót / kosztorysu wg obowiązujących norm w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym;

6)      opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku elektronicznym;

7)      opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym.

  1. Projekt powinien zawierać opisy technologii wykonania robót z podaniem obowiązujących norm oraz parametry techniczne zastosowanych materiałów i urządzeń. W dokumentacji projektowej nie może być nazw producentów, znaków handlowych i innych zapisów ograniczających konkurencyjność rynkową.
  2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia na żądanie Zamawiającego w ciągu 3 lat od daty wykonania niniejszego opracowania.
  3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7   Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

IV. Opis wymagań stawianych potencjalnym wykonawcom.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania określonej w zamówieniu działalności, zgodnie z przepisami prawa.

 

V. Kryteria oceny ofert jakie zostały przyjęte w celu dokonania wyboru oferty.

     Najniższa cena wykonania zamówienia.

 

VI. Termin i miejsce złożenia oferty.

      Oferty należy złożyć w terminie do dnia 10 czerwca 2014 r. do godz. 10:00 na adres:

      Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1  

      (sekretariat)

 

VII. Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą.

  1. Termin wykonania zamówienia do 27 października 2014 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Formularze  niezbędne do złożenia ofert.

  1. Formularz ofertowy.

 

IX. Postanowienia umowne.

    Do dokumentacji przetargowej załączony jest wzór umowy (załącznik nr 2 do   

    dokumentacji przetargowej).

 

X. Informacje administracyjne.

     Dokumentacja przetargowa dostępna jest w siedzibie Zamawiającego:

     Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5

     i na stronie internetowej Zamawiającego:   https://umigmordy.bip.org.pl/                     

 

XI. Załączniki:

1.       Dokumentacja przetargowa.

2.      Formularz ofertowy.

3.      Wzór umowy.

 

                                                                      

Mordy, dnia 28.05.2014 r.

                                                                                        Pełniący funkcję

       BURMISTRZA

            /-/ Mirosław Łukowski

                                                                                 ……………………………….

                                                                                    (podpis kierownika Zamawiającego)


Załączniki:

dokumentacja_przetargowa..doc
wzor_formularza_do_zlozenia_oferty.doc
wzor_umowy__na_opracowanie_projektu.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2704512]

przewiń do góry