Wersja archiwalna 2012-01-23 13:44:04
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.umigmordy.bip.org.pl/
Mordy: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Wyczółki
Numer ogłoszenia: 20556 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 25 6415402, faks 25 6415115.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Wyczółki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Wyczółki. Zakres rzeczowy wykonania zamówienia jest następujący. 1. Wykonanie wymiany pokrycia dachowego. 2. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz remont instalacji elektrycznej. 3. Roboty wykończeniowe budynku, w tym: a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b) uzupełnienie ścianek działowych, c) uzupełnienie tynków na ścianach i układanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, d) wykonanie posadzek i licowanie ścian płytkami, e) malowanie ścian i sufitów. 4. Wykonanie docieplenia i elewacji budynku. 5. Wyposażenie świetlicy (stół duży 8-osobowy - 10 szt., stół 6-osobowy - 5 szt., krzesło metalowe, miękkie - 100 szt., wieszak metalowy stojący - 8 szt., stół kuchenny
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.30.00.00-0, 31.50.00.00-1, 39.00.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Wyczółki jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia
- Wzór oświadczenia wykonanwcy o spełneniu warunków udziału w postępowaniu
- Wzór oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
- Przedmiar robót i wzór tabeli elementów scalonych
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 2012-01-23
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-23 13:44:04
- Liczba odsłon: 574
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: