Wersja archiwalna 2009-04-27 15:09:36
Mordy: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia i Urzędu Miasta i Gminy w Mordach
Numer ogłoszenia: 121832 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia i Urzędu Miasta i Gminy w Mordach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia i Urzędu Miasta i Gminy w Mordach - gmina Mordy, pow. siedlecki, woj. mazowieckie. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów. 1. Przebudowę ścian wewnętrznych w pomieszczeniach parteru i piętra w budynku. Przebudowa ścian działowych polegała będzie na wyburzeniu części ścian z instalacjami wodociągowymi, kanalizacyjnymi i elektrycznymi oraz wybudowaniu nowych ścianek z uzupełnieniem tynków i zamurowanie bruzd po wykonanych instalacjach. 2. Demontaż, zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej z PCW w ścianach zewnętrznych budynku z uzupełnieniem obróbek termoizolacji oraz wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. 3. Demontaż, zakup i montaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami wewnątrz budynku w części parteru i piętra. 4. Malowanie ścian i sufitów w budynku oraz licowanie ścian płytkami dwubarwnymi w sanitariatach w budynku w części parteru i piętra. 5. Remont posadzek na parterze i piętrze w budynku poprzez wykonanie: a) demontażu wykładzin, b) warstw niwelująco- wyrównawczych z mas wygładzających, c)posadzek z kamieni sztucznych dwubarwnych (terakoty i gresu) w części pomieszczeń, d) posadzek z wykładzin biurowych dwubarwnych z tworzyw sztucznych z wywinięciem i przyklejenie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.22.33.00-9, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają warunki określone przez zamawiajacego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 29 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 2009-04-27
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-27 15:09:36
- Liczba odsłon: 412
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: