Mordy: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia.
Numer ogłoszenia: 28820 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.
· Adres strony internetowej zamawiającego: umigmordy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1) budynku technologicznego stacji uzdatniania wody o powierzchni zabudowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20-5, 45.23.14.00-9, 45.31.12.00-2, 45.23.13.00-8, 45.25.51.10-3, 39.18.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokosci: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 5. Spełniają warunki określone przez zamawiajacego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany formularza oferty (zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 1 SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone w SIWZ kosztorysy - przedmiary robót i tabelę elementów scalonych . 3. Dowodu wpłaty wadium. 4. Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 4, zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) (zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). 6. Upoważnienie do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Wykonawca powinien wykazać, że w wyżej wymienionym okresie wybudował, rozbudował lub przebudował własnymi siłami co najmniej dwie stacje uzdatniania wody o zdolności urządzeń uzdatniających min. 120 m³/h i wybudował sieć wodociągową o długości min.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umigmordy.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul.Kilińskiego 9, pok. 29 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013.
Załączniki:
- Przedmiary robót
a) budowa stacji uzdatniania wody (branża budowlana),
b) zbiornik wody czystej OB 4 fiw=15,5 m Vc =
c) zbiornik na wody popłuczne OB 5 fiw=10,0 m Vc =
d) instalacje i obiekty technologiczne SUW, ogrodzenie i zagospodarowanie terenu SUW,
sieć wodociągowa D315 mm - roboty inżynieryjne, technologiczne, instalacje sanitarne, zagospodarowanie terenu (bez przyłączy wodociągowych),
g) wyposażenie SUW w sprzęt laboratoryjny i meble biurowe.
- Specyfikacje techniczne
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i sanitarnych
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - linia SN i Stacja Trafo
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-16 14:39:08
- Liczba odsłon: 222
- Historia dokumentu: