Mordy: Opracowanie projektu budowlanego modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Mordach
Numer ogłoszenia: 154805 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie,

tel. 025 6415402, fax 025 6415403.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Mordach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Mordach.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie:
1) programu funkcjonalno- użytkowego,
2) mapy do celów projektowych,
3) projektu budowlanego zawierającego niezbędne rysunki i analizy w pięciu egzemplarzach, wraz z uzgodnieniami koniecznymi do uzyskania decyzji o zmianie sposobu użytkowania budynku,
4) kosztorysu ślepego - przedmiaru robót wg obowiązujących norm w dwóch egzemplarzach (wersja papierowa i elektroniczna), oddzielnie dla
części zajmowanej przez NZOZ i oddzielnie dla części zajmowanej przez administrację Urzędu Miasta i Gminy oraz Pomocy Społecznej,
5) kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi w dwóch egzemplarzach (wersja papierowa i elektroniczna), oddzielnie dla części zajmowanej przez NZOZ i oddzielnie dla części zajmowanej przez administrację Urzędu Miasta i Gminy oraz Pomocy Społecznej,
6) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oddzielnie dla części zajmowanej przez NZOZ i oddzielnie dla części zajmowanej przez administrację Urzędu Miasta i Gminy oraz Pomocy Społecznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.23.00-4, 74.23.21.20-1, 74.27.40.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
5) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie formułą (DRUK ZP-17) (spełnia - nie spełnia).

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
1) oferta wykonawcy sporządzona wg wzoru,
2) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do projektowania, zgodnie z ustawami, które nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające rejestrację w Izbie Inżynierów Budownictwa;
4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowań projektowych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością opracowaniu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umigmordy.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach
08-140 Mordy, ul. Klińskiego 9, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany będzie z EFRR w ramach RPO WM 2007 -2013 

Załączniki:

- SIWZ

- Wzór oferty

- Wzór oświadczenia

- Wzór umowy

- Wzór wykazu wykonanych opracowań

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-14 11:04:37
  • Liczba odsłon: 295
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2704020]

przewiń do góry