Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 32 z dnia 2006.02.06
POZYCJA 6663
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Mordy: modernizacja drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy Mordy, do kontaktów: Tadeusz Narojek, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, e-mail: 16271562@pro.onet.pl, UG_Mordy@pro.onet.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta i Gminy Mordy, Tadeusz Narojek, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. (025)6415402, fax (025)6415403, e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl, www.umigmordy.bip.org.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na odcinku 1285 mb ze zmianą nawierzchni, wykonaniem zjazdów na posesje gospodarcze i drogi rolnicze, zastosowaniem elementów nawierzchni, wykonaniem chodników, odwodnieniem, oznakowaniem oraz wykonaniem robót wykończeniowych..
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wieś Czepielin, gmina Mordy, powiat siedlecki, woj. mazowieckie.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 03.04.2006; data zakończenia: 30.06.2006;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 20.000,00 złotych.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w SIWZ..
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.03.2006.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: do 28.05.2006.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, sala konferencyjna..
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Projekt: „Poprawa dostępności obszaru pogranicza poprzez modernizację drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy”
Program Sąsiedztwa INTERREG IIIA/TACIS CBC PL-BY-UA 2004-2006.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-16 15:25:40
- Liczba odsłon: 188
- Historia dokumentu: