Nr postępowania: In. 271.07.2015 Mordy, dnia 24.08.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miasto i Gmina Mordy, 08-140
Mordy, ul. Kilińskiego 9 NIP: 8212364231
REGON: 711582457 zaprasza do
złożenia oferty na wykonanie zadania
pod nazwą: „Opracowanie projektu budowlanego na budowę sieci kanalizacji
sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Wyczółki, gm. Mordy i Pruszyn, gm.
Siedlce z przepompownią ścieków w miejscowości Wyczółki”.
I. PROCEDURA: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2013
r. poz. 907 z późn. zm.).
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Opracowanie
projektu budowlanego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w
miejscowościach Wyczółki, gm. Mordy i Pruszyn, gm. Siedlce z przepompownią
ścieków w miejscowości Wyczółki”.
2.
Opis
przedmiotu zamówienia.
W ramach zamówienia należy wykonać
dokumentację techniczną kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami w
zwartej zabudowie wsi Wyczółki z przepompownią ścieków (z przyłączem
energetycznym) na działce nr ew. 474 lub 473 w miejscowości Wyczółki oraz
kanalizacją ciśnieniową od przepompowni ścieków do studzienki kanalizacyjnej na
działce nr ew. 317/1 w miejscowości Pruszyn, gm. Siedlce. Szacunkowa
długość kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wynosi około 1,2 km.
Kanalizację grawitacyjną należy zaprojektować we wsi Wyczółki przez działki
prywatne przy drodze gminnej (nr ew.
działki 422) i wojewódzkiej Siedlce - Łosice (od działki nr ew. 419/3 do
działki nr ew. 406/3 z uwzględnieniem działek nr ew. 397, 399, 400/2). Szacunkowa
ilość przyłączy kanalizacyjnych do zaprojektowania wynosi około 30 szt.
Kanalizację ciśnieniową należy zaprojektować od przepompowni ścieków na działce nr ew. 474 lub 473 w miejscowości
Wyczółki, wzdłuż kanalizacji grawitacyjnej do działki nr ew. 533 w miejscowości
Wyczółki, pod rzeką Liwiec (działka nr
ew. 414/1) przez działkę nr ew. 317/1 w miejscowości Pruszyn do studzienki
kanalizacyjnej o rzędnych 155.50/153.20 na działce 317/1 w miejscowości
Pruszyn, gm. Siedlce. Szacunkowa długość kanalizacji ciśnieniowej około
0,7 km.
Cały obszar objęty
zamówieniem oraz rzeka Liwiec znajdują się na obszarze Natura 2000 – Dolina
Liwca. Zbiorczą kanalizację sanitarną należy projektować przez działki
prywatne. Pod drogami należy projektować tylko przejścia poprzeczne.
3.
Zakres
zamówienia jest następujący:
1)
ustalenie właścicieli działek, na których będzie
projektowana kanalizacja (uzyskanie wypisów geodezyjnych właścicieli działek) i
uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek na budowę kanalizacji przez te
działki,
2) opracowanie map do celów projektowych,
3) wykonanie kompletnego projektu budowlanego (z
uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia) w czterech egzemplarzach
wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym,
4) wykonanie projektów wykonawczych w wersji
papierowej oraz na nośniku elektronicznym,
5)
wykonanie geotechnicznych badań podłoża gruntowego i
dostarczenie opracowań w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym,
6)
sporządzenie kompletnego wniosku (w tym raportu oceny
oddziaływania na środowisko) o uzyskanie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach zgody na realizację
przedsięwzięcia w 2 egz.,
7)
opracowanie operatu wodno-prawnego do uzyskania
pozwolenia wodnoprawnego na przejście kanalizacji ciśnieniowej pod rzeką Liwiec
w 4 egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku elektronicznym,
8)
opracowanie przedmiaru robót / kosztorysu wg obowiązujących
norm w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym (oddzielnie dla
kanalizacji i oddzielnie dla przyłączy kanalizacyjnych),
9)
opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z
obowiązującymi przepisami ustawowymi, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej
oraz na nośniku elektronicznym (oddzielnie dla kanalizacji i oddzielnie dla
przyłączy kanalizacyjnych),
10) opracowanie
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w wersji papierowej oraz na
nośniku elektronicznym.
4.
W opracowanym projekcie budowlanym, specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót nie należy
stosować nazw producentów, nazw handlowych i innych znaków towarowych
utrudniających uczciwą konkurencję wykonawców inwestycji.
5.
W przypadku zmiany przepisów prawnych dokumentację
projektową należy dostosować do przepisów ustawowych obowiązujących na dzień
zakończenia wykonania zamówienia.
6.
W kosztach zamówienia należy uwzględnić wszelkie
niezbędne wydatki na uzyskanie uzgodnień projektu budowlanego (w tym ZUD –
narady koordynacyjnej) do uzyskania pozwolenia na budowę .
7.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany
jest do uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia
na żądanie Zamawiającego w ciągu 3 lat od daty wykonania niniejszego
opracowania.
8.
Zamawiający posiada Miejscowy Plan Zagospodarowania
Przestrzennego Gminy Mordy.
9.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień
uzupełniających.
10. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Rodzaj
zamówienia: usługa.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.32.00.00-7 usługi inżynieryjne w zakresie
projektowania
71.35.40.00-4 usługi sporządzania map
III. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA.
- Termin
wykonania zamówienia do 18 grudnia
2015 r. Zamawiający
dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Za moment zakończenia realizacji zamówienia uważać się
będzie datę podpisania protokołu odbioru końcowego po wykonaniu całego
zakresu zamówienia przez wykonawcę opracowania.
IV. TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)
posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
2)
posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT.
- W celu
wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym
kryterium:
cena wykonania zamówienia = 100 %
- Przy ocenie ofert w kryterium cena, będą
brane pod uwagę ceny ofertowe z
podatkiem od towarów i usług VAT, tj. ceny brutto.
P = (Cmin : Cx)x100 pkt gdzie:
P – ilość
punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena wykonania zamówienia,
Cx – cena
oferty badanej.
- Z ofert spełniających wymagania zamawiającego zostanie wybrana
oferta najkorzystniejsza, o najniższej cenie wykonania zamówienia.
- Jeżeli w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie
można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
- Oferty
należy złożyć w terminie do dnia 01
września 2015 r. do godz. 10:00 na adres:
Urząd Miasta i
Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1 (sekretariat)
- Godziny
pracy sekretariatu: od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do 16:00 i
piątek od godz. 10:00 do 18:00.
- Dopuszcza
się składanie ofert drogą pocztową jednak bezwarunkowo decyduje data i
godzina dostarczenia przesyłki oferty do sekretariatu siedziby
zamawiającego.
- Oferta
otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie
niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
- Ofertę
należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie
zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być
oznaczone nazwą firmy i adresem wykonawcy oraz zaadresowane na adres -
Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy oraz
oznakowane następująco:
nazwa (firma) wykonawcy adres wykonawcy
Miasto i Gmina Mordy
ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy
Oferta na: „Opracowanie projektu budowlanego na budowę
sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Wyczółki, gm.
Mordy i Pruszyn, gm. Siedlce z przepompownią ścieków w miejscowości Wyczółki”. Nie otwierać przed
dniem 01.09.2015 r. godz. 10:15 |
- Wykonawca
może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych
zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z
napisem „ZMIANA”. Koperta oznaczona napisem „ZMIANA” zostanie otwarta przy
otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu
poprawności procedury dokonywania zmian.
- Wykonawca
może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę poprzez
złożenie pisemnego powiadomienia zamawiającego.
VIII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT.
1. Otwarcie złożonych ofert
nastąpi w dniu 01 września 2015 r. o godz. 10:15 w: Urzędzie Miasta i Gminy w
Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 (sala konferencyjna).
2. Podczas otwarcia ofert
zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także ceny za
wykonanie zamówienia zawarte w ofertach.
3. Otwarcie ofert jest jawne,
wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności
wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z
otwarcia ofert na pisemny wniosek wykonawcy.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA
OFERT.
- Oferta
musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
- Oferta
wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentowania wykonawcy.
- Wykonawca
ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Złożenie
więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje
alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
wykonawcę.
- Osobą
ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami
jest:
Leszek
Konstańczuk – główny specjalista do spraw inwestycji i zamówień
publicznych, w dniach od poniedziałku do
czwartku w godz. 8:00 – 16:00, w piątek w
godz. 10:00 – 18:00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Mordy,
08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr
5
tel. 25 6415402 w. 51
faks: 25 6415115 e-mail:
inwestycje@mordy.pl
- Na
ofertę składają się:
1)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy z podaną ceną
ryczałtową wykonania zamówienia (wg załącznika nr 1),
X. ZAŁĄCZNIKI.
- Formularz ofertowy.
- Wzór
umowy.
Mordy,
dnia 24.08.2015 r.
BURMISTRZ
/-/ Jan Ługowski
……………………………….
(podpis
kierownika Zamawiającego)
Załączniki:
1. zal._nr_1_formularz_ofertowy_2015_08__24.doc
2. zal._nr_2_wzor_umowy__na_opracowanie_projektu_budowlanego_2015_08-24.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-08-24 14:48:02
- Liczba odsłon: 231
- Historia dokumentu: