GK.7044.4.2014 Mordy, dnia 15 grudnia 2014r.
Zapytanie ofertowe dla zamówienia PUBLICZNEGO o wartości poniżej 30000 EURO
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy woj. mazowieckie, tel.: (25)6415402, faks (25) 6415115, www.umigmordy.bip.org.pl, e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl – osoba do kontaktu – Tadeusz Narojek inps. ds. dróg UMiG Mordy II. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Mordy w 2015 r.” Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym tzn. a. wymiana lub naprawa źródeł światła, dławików, bezpieczników, zapłonników, itp. b. konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiająca ich prawidłowe działanie lub reagowanie na powstałe nieprawidłowości. c. doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych po przyjęciu reklamacji o ich zakłóceniu. d. obsługa urządzeń pomiarowych, ustawianie godzin świecenia na żądanie zamawiającego itp. e. zabezpieczenie całości materiałów na potrzeby konserwacji. 2. Dokonywania napraw bieżących w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia reklamacji przez Urząd Miasta i Gminy. 3. Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę przez Wykonawcę kompletnych opraw oświetlenia wraz z oprzyrządowaniem w miejscach wyznaczonych przez zamawiającego. Zamawiający w takich przypadkach zakupi na swój koszt niezbędne materiały.
2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: prawo budowlane, prawo wodne oraz innym aktami prawa związanymi z przedmiotem zamówienia. 2.3. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, 2.4. Wspólny słownik zamówień CPV: 50.80.00.00-3
III. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia od 01.01.2015 r. do 31 grudnia 2015 r. IV. Wymagane dokumenty Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt V ppkt 5.1 4.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Wymagana forma dokumentu - oryginał 4.2. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 5.1. Ofertę należy złożyć na adres: Urząd
Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9 5.2. Oferty zostaną otwarte w Urzędzie
Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9 5.3. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej: www.umigmordy.bip.org.pl VI. Opis sposobu obliczenia ceny 6.1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich. Powinna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania. 6.2. W formularzu ofertowym należy podać (cyfrowo i słownie) cenę netto, brutto oferty oraz należny podatek VAT.
Załączniki Sporz. Tadeusz Narojek insp. UMiG |
Burmistrz Miasta i Gminy |
/-/ Jan Paweł Ługowski |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-12-16 09:04:36
- Liczba odsłon: 209
- Historia dokumentu: