OGŁOSZENIE O PRZETARGU

na sprzedaż wyposażenia z Automatycznej Kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody

 

Miasto i Gmina Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż nw. wyposażenia:

 

Lp.

Nazwa

przedmiotu sprzedaży

Parametry

Rok

produkcji

Cena wywoławcza

brutto (z podatkiem VAT)

(zł)

Stan użytkowania

1.

Pompa wody z silnikiem elektrycznym na łapach

Nr pompy 008996

3-fazowy 

11,0 kW  

2900 obr./min.

1994

350,00

używana

2.

Pompa wody z silnikiem elektrycznym na łapach

Nr pompy 008997

3-fazowy 

11,0 kW  

2900 obr./min.

1994

350,00

używana

3.

Pompa wody z silnikiem elektrycznym na łapach

3-fazowy 

7,5 kW  

2920 obr./min.

1994

300,00

używana

4.

Pompa wody z silnikiem elektrycznym na łapach

Nr silnika 002543

3-fazowy 

3,0 kW  

1400 obr./min.

1995

200,00

używana

5.

Pompa wody z silnikiem elektrycznym na łapach

Nr pompy 000322

3-fazowy 

3,0 kW  

1400 obr./min.

1995

200,00

używana

6.

Pompa wody z silnikiem elektrycznym na łapach

Nr silnika 214710

3-fazowy 

4,0 kW  

2915 obr./min.

1995

200,00

używana

7.

Pompa wody z silnikiem elektrycznym na łapach

Nr pompy 002495

3-fazowy 

4,0 kW  

2915 obr./min.

1995

200,00

używana

8.

Dozownik z silnikiem elektrycznym

3- faz.

1,1 kW 

3370 obr./min

1995

150,00

używany

9.

Nastawy-przepustnice

14 szt.

 

1995

280,00

używane

10.

Zawory, kolana i trójniki stalowe Ø 110 – 11 szt.

 

1995

220,00

używane

11.

Zbiornik stalowy  na łapach

Nr EWS003E047

Średnica ok. 2 m

Długość ok.1,8 m

Objętość 5,4 m³

1994

1500,00

używany

12.

Zbiornik stalowy na łapach

Nr EWS003E044

Średnica ok. 2 m

Długość ok.1,8 m

Objętość 5,4 m³

1994

1500,00

używany

13.

Szafa sterownicza stalowa

Wymiary:               2m x 1,2m x 0,45m

1995

200,00

używana

14.

Króćce, łączniki, zbiornik - plastikowe,

 

1995

100,00

używane

 

 

Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Mordach (pok. nr 1) lub za pośrednictwem fax:  25 6415115

lub pocztą elektroniczną na e-mail:  ug_mordy@pro.onet.pl

na  adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9

w terminie do dnia 02 grudnia 2013 r. do godz. 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi w: Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 na sali konferencyjnej w dniu 02 grudnia 2013 r. o godz. 10:30.

 

Wyposażenie wystawione do sprzedaży można obejrzeć: w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 na terenie:

- zbiorniki stalowe i szafę sterowniczą na oczyszczalni ścieków w Mordach, ul. Olchowa

- pozostałe wyposażenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy,

  ul. Kilińskiego 9

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Leszek Konstańczuk – pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Mordach

w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5

tel.: 25 6415402 w. 51  faks:  25 6415115

 

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu oferty do Urzędu Miasta i Gminy w Mordach.

 

Okres związania ofertą wynosi 14 dni.

 

Koperta zawierająca ofertę przetargową powinna być: zamknięta, nieuszkodzona, oraz posiadać następujące oznakowania:

 

Nazwa i adres oferenta

                                                                                       Urząd Miasta i Gminy w Mordach

                                                                                       ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy

„Oferta na zakup wyposażenia ze stacji uzdatniania wody”

Nie otwierać przed dniem 02.12.2013 r. godz. 10:30

 

Oferta winna spełniać następujące wymogi formalne:

- datę sporządzenia oferty,

- dokładne oznaczenia nazwy, siedziby oraz statusu prawnego podmiotu składającego ofertę,

   a w przypadku osób fizycznych imię, nazwisko i adres,

-  numer telefonu kontaktowego oferenta,

-  informację kontaktową (faks, poczta elektroniczna lub adres) w celu poinformowania o 

   wyniku rozstrzygnięcia przetargu,

-  w ofercie powinno być jednoznacznie wyszczególnienie elementu zakupu wyposażenia z

   podaniem ceny zakupu brutto (z podatkiem VAT),

- dokument wskazujący, że osoba która podpisała ofertę w imieniu oferenta jest upoważniona

   do jego  reprezentacji,

- oświadczenie oferenta, że stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mu znany i nie

wnosi w tym zakresie zastrzeżeń.

 

Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę.

 

Oferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej. W przypadku zaoferowania ceny niższej niż cena wywoławcza oferta będzie odrzucona.

 

Oferenci składają oferty cenowe na poszczególne przedmioty sprzedaży, które chcą zakupić. W przypadku zakupu więcej niż jednego przedmiotu sprzedaży, należy w ofercie podać cenę oferowaną dla każdego przedmiotu sprzedaży oddzielnie.

Każdy oferent może złożyć tylko jedną cenę ofertową na każdy wyszczególniony przedmiot sprzedaży w w/w tabeli. W przypadku zaoferowania więcej niż jednej ceny na którykolwiek przedmiot sprzedaży wyszczególniony w w/w tabeli, oferta będzie odrzucona.

 

Jeżeli po otwarciu kopert okaże się, że więcej niż jedna oferta zawiera tą samą cenę, przetarg będzie kontynuowany w tym samym dniu w formie licytacji o czym organizator niezwłocznie poinformuje zainteresowanych.

 

Uczestnicy przetargu zostaną powiadomieni o jego rozstrzygnięciu niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

Zawiadomienie oferenta o przyjęciu oferty oznacza wystawienie faktury.

Przekazanie przedmiotu sprzedaży nastąpi po zawiadomieniu oferenta o przyjęciu oferty oraz uiszczeniu przez oferenta na wskazane na fakturze konto należytej opłaty wynikającej ze złożonej oferty, w terminie do 7 dni od dnia poinformowania oferenta.

 

W przypadku niezapłacenia ceny nabycia w ustalonym terminie lub zapłacenia kwoty niższej niż osiągnięta w przetargu cena nabycia, nabywca traci prawa wynikające z wyboru jego oferty.

 

Organizator zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia przetargu, do zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia przetargu w części lub całości bez podania przyczyny.

 

Koszty związane ze sprzedażą ponosi nabywca.

 

Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi, niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi w miejscu składowania przedmiotu sprzedaży.

 

W załączeniu:

1. Wzór formularza ofertowego.

 

Mordy, dnia 14.11.2013 r.

                                                                                             

                                                                                              BURMISTRZ

                                                                                  /-/ mgr Jerzy Wąsowski

 

 

 

 

OFERTA NABYWCY

 

Dane oferenta:

 

Nazwa Nabywcy: …………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………

Adres  ………………………………………………………………………………

Nr telefonu ................................................................................................................

NIP ........................................................................

Nr fax lub poczty elektronicznej, na który Zamawiający ma przesłać informację o wyborze oferty ………………………………………….…………….…

 

Dane sprzedającego:

 

Miasto i Gmina Mordy

08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9

tel. 25 6415402    faks 25 6415115

NIP 8212364231    REGON  711582457

 

Zobowiązanie Nabywcy.

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu na sprzedaż wyposażenia z Automatycznej Kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody oferuję zakup:

1. ………………………………………………………………………………………….

 o parametrach  ………………………………………………………………………….

za cenę  brutto (z podatkiem VAT)  ………………………………….. złotych.

2. ………………………………………………………………………………………….

 o parametrach  ………………………………………………………………………….

za cenę  brutto (z podatkiem VAT)  ………………………………….. złotych.

3. ………………………………………………………………………………………….

o parametrach  ………………………………………………………………………….

za cenę  brutto (z podatkiem VAT)  ………………………………….. złotych.

4. ………………………………………………………………………………………….

o parametrach  ………………………………………………………………………….

za cenę  brutto (z podatkiem VAT)  ………………………………….. złotych.

Oświadczam, że stan faktyczny i prawny przedmiotów zakupu jest mi znany i nie wnoszę w tym zakresie zastrzeżeń.

……………………… dnia ………… 2013 r.

                                      

 

……..…………………….…………………………

                                                                                                                 (czytelny podpis Nabywcy)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-19 11:01:14
  • Liczba odsłon: 217
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2703936]

przewiń do góry