Mordy: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 210748 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umigmordy.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech zadań: Zadanie I - część I Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Czepielin, Ogrodniki, Doliwo, Czołomyje, Mordy w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - gmina Mordy, pow. siedlecki. Zadanie II - część II Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Radzikowie Wielkim) na trasie Leśniczówka-Krzymosze-Wielgorz-Radzików Stopki-Radzików Kornica-Radzików Wielki i Ostoje- Pióry Pytki- Pióry Wielkie- Radzików Wielki i z powrotem w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - gmina Mordy, pow. siedlecki. Zadanie III - część III Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - gmina Mordy, pow. siedlecki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umigmordy.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 08-140 Mordy, ul.Kilińskiego 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 10:00, miejsce: 08-140 Mordy ul. Kilińskiego 9 Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Mordy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Czepielin, Ogrodniki, Doliwo, Czołomyje, Mordy w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - gmina Mordy, pow. siedlecki..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia części I obejmuje dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Czepielin, Ogrodniki, Doliwo, Czołomyje, Mordy w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 64 uczniów - przewidywane godziny dowiezienia dzieci 7.00-7.40 - dzieci nie będą posiadały żadnego dokumentu uprawniającego do przejazdu Termin wykonania części I zamówienia jest do 24 czerwca 2011 r..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Radzikowie Wielkim) na trasie Leśniczówka-Krzymosze-Wielgorz-Radzików Stopki-Radzików Kornica-Radzików Wielki i Ostoje- Pióry Pytki- Pióry Wielkie- Radzików Wielki i z powrotem w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - gmina Mordy, pow. siedlecki..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia części II obejmuje dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Radzikowie Wielkim) na trasie Leśniczówka- Krzymosze- Wielgorz- Radzików Stopki- Radzików Kornica-Radzików Wielki i Ostoje- Pióry Pytki- Pióry Wielkie- Radzików Wielki i z powrotem w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół - dwa kursy rano i dwa kursy po zakończeniu zajęć na trasie Leśniczówka-...-Radzików Wielki - przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 110uczniów W powyższym jeden kurs rano i jeden kurs po zakończeniu zajęć przez Czuryły - dwa kursy rano i dwa kursy po zakończeniu zajęć na trasie Ostoje-...-Radzików Wielki - przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 45uczniów - przewidywane godziny dowiezienia dzieci 7.00-9.00 natomiast odwiezienie 13.20-15.00 - dzieci nie będą posiadały żadnego dokumentu uprawniającego do przejazdu dlatego, że z dziećmi będzie jeździł opiekun, który będzie wiedział kto będzie uprawniony do przejazdu Termin wykonania części II zamówienia jest do 24 czerwca 2011 r..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - gmina Mordy, pow. siedlecki..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia części III obejmuje dowiezienie dzieci (do szkoły podstawowej i do gimnazjum w Mordach) na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy w roku szkolnym 2010/2011 w dni pracy Szkół. - jeden kurs rano i jeden kurs po zakończeniu zajęć na trasie Płosodrza, Wólka Biernaty, Suchodół Wielki, Suchodołek, Rogóziec, Wojnów, Stara Wieś, Głuchów, Mordy - przewidywana ilość dzieci do dowiezienia to ~ 68 uczniów - przewidywane godziny dowiezienia dzieci 7.00-7.45 natomiast odwiezienie 14.10-15.00 - dzieci nie będą posiadały żadnego dokumentu uprawniającego do przejazdu dlatego, że z dziećmi będzie jeździł opiekun, który będzie wiedział kto będzie uprawniony do przejazdu Termin wykonania części III zamówienia jest do 24 czerwca 2011 r..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Załączniki:

- SIWZ

załącznik 1a

załącznik 2a

załącznik 1b

załącznik 2b

załącznik 1c

załącznik 2c

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-15 16:24:10
  • Liczba odsłon: 221
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2703736]

przewiń do góry