Nr postępowania: In. 271.04.2015                                                            Mordy, dnia 21.07.2015 r.

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości

kwoty 30 000 euro

 

Miasto i Gmina Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 zaprasza wykonawców do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą: „Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy”. 

 

I.  Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień      publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

 

II. Dane Zamawiającego.

     Miasto i Gmina Mordy

     08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9

     NIP 8212364231   REGON 711582457

     telefon: 25 6415402           faks: 25 6415115           e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl 

     adres strony internetowej:  https://umigmordy.bip.org.pl/

 

III. Opis przedmiotu zamówienia.

       Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego.

       „Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy”.  

       Zamówienie jest finansowane ze środków funduszu sołeckiego.

       Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia.

1.      Dostawa kruszywa łamanego (tłuczeń z kamienia) frakcji 16/31.5 lub 12.8/25 mm w ilości 880 t ±30 t wraz z rozplantowaniem.

2.      Z uwagi na to, że dostawy będą odbywały się na drogi nieutwardzone, gdzie może być problem z nawrotami samochodów o dużej ładowności, wykonawca powinien dostosować sprzęt do poszczególnych dostaw. Dostawy należy wykonać w takim okresie aby ze względu na warunki atmosferyczne nie niszczyć dróg dojazdowych.

3.      Ilości dostarczonego kruszywa z rozplantowaniem potwierdzać będą sołtysi poszczególnych miejscowości lub osoby wyznaczone przez Radę Sołecką. Do odbioru zadania wykonawca dostarcza protokoły potwierdzające dostawy tłucznia z rozplantowaniem, z sołectw wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy, podpisane przez sołtysa danego sołectwa.                               

4.      Z uwagi na fakt, że każde sołectwo ma określony limit środków w ramach funduszu sołeckiego, dokładne ilości dostaw dla poszczególnych sołectw mogą być skorygowane przed podpisaniem umowy.

5.      Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.

               Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.31.42-6   Roboty w zakresie naprawy dróg

IV. Termin wykonania zamówienia.

1.      Termin wykonania zamówienia do dnia 28 października 2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia.

2.      Za moment zakończenia realizacji zamówienia uważać się będzie datę podpisania protokołu odbioru końcowego po wykonaniu całego zakresu zamówienia przez wykonawcę.orzeczenia administracji

informacje o jednostce

orzeczenia administracji

komentarze

informacje o jednostce

orzeczenia sądów

orzeczenia administracji

komentarze

wzory i zestawienia

informacje o jednostce

orzeczenia administracji

komentarze

wzory i zestawienia

 

V. Opis wymagań stawianych potencjalnym wykonawcom.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

VI. Kryteria oceny ofert.

  1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:

                  cena wykonania zamówienia = 100 %

  1. Jeżeli w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

VII. Termin i miejsce składania ofert.

  1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 6 sierpnia 2015 r. do godz. 12:00 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1         (sekretariat).
  2. Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do 16:00 i w piątek od godz. 10:00 do 18:00.
  3. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznakowane następująco:

 

 nazwa (firma) wykonawcy

  adres wykonawcy

                                                                               Miasto i Gmina Mordy

                                                                               ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy

 

Oferta na: „Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy”. 

Nie otwierać przed dniem 06.08.2015 r. godz. 12:15

 

  1. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z napisem „ZMIANA”. Koperta oznaczona napisem „ZMIANA” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian.
  2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia do zamawiającego.

VIII. Miejsce i termin otwarcia ofert.

1.  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 6 sierpnia 2015 r. o godz. 12:15 w: Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 (sala konferencyjna).

2.  Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także ceny za wykonanie zamówienia zawarte w ofertach.

3.  Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek wykonawcy.

IX.  Opis sposobu przygotowania ofert.

  1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Oferta  wraz z załącznikami musi być czytelna i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
  3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
  5. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest:

      Leszek Konstańczuk – główny specjalista do spraw inwestycji i zamówień publicznych, w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 – 16:00, w piątek w godz. 10:00 – 18:00 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9,  pok. nr 5

  tel. 25 6415402 w. 51  faks:  25 6415115   e-mail: inwestycje@mordy.pl

  1. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej zamawiającego.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej zapytania ofertowego.
  3. Na ofertę składają się:

1)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy z podaną ceną ryczałtową wykonania zamówienia.

X. Załączniki.

  1.  Formularz ofertowy.
  2. Wzór umowy.

 

   

            Mordy, dnia 21.07.2015 r.

                                                                                        BURMISTRZ

                                                                                    /-/ Jan Ługowski

                                                                                 ……………………………….

                                                                                    (podpis kierownika Zamawiającego)

                          

 

Sporządził:

Leszek Konstańczuk – główny specjalista ds. inwestycji

i zamówień publicznych

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-22 14:09:12
  • Liczba odsłon: 124
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429499]

przewiń do góry