Nr postępowania: In. 271.02.2014                                                    Mordy, dnia 20.02.2014 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości

kwoty 14 000 euro

Miasto i Gmina Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 zaprasza do składania ofert na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją Projektu pod nazwą: „Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Kolonia Mordy” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV „Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka” Działania 4.2. „Ochrona powierzchni ziemi” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

I. Dane Zamawiającego.

     Miasto i Gmina Mordy

     08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9

     NIP 8212364231   REGON 711582457

     telefon: 25 6415402    faks: 25 6415115   e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl  

     adres strony internetowej:  www.umigmordy.bip.org.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia.

1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Kolonia Mordy.

2.      Parametry zamkniętego składowiska:

1)      - powierzchnia czaszy składowiska 0,5740 ha,

2)      - powierzchnia składowania 0,6624 ha,

3)      - powierzchnia placu do mycia kontenerów 0,0036 ha,

4)      - powierzchnia brodzika dezynfekcyjnego 0,0032 ha,

5)      - powierzchnia placu do składowania odpadów noszących cechy surowców wtórnych 0,030 ha.

3.      Zakres rekultywacji składowiska obejmuje wykonanie:

1)      robót rozbiórkowych,

2)      robót geodezyjnych z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą,

3)      studni odgazowujących w ilości 4 kpl,

4)      formowania skarp i wierzchowiny składowiska wraz z dowiezionymi wcześniej przez inwestora odpadami,

5)      warstw rekultywacyjnych z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu stanowiących warstwę izolacyjną o grubości 40 cm,

6)      warstwy rekultywacyjnej poprzez ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej,

7)      montażu głowicy reperu,

8)      rowów odwadniających wokół składowiska wraz ze zbiornikiem ewaporacyjnym,

9)      zadarnienia, zadrzewienia i zakrzewienia na terenie zrekultywowanego składowiska,

10)  rozbiórki ogrodzenia z bramą.

4.      Obowiązki i prawa inspektora nadzoru inwestorskiego:

1)      reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

2)      sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

3)      sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,

4)      potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także  kontrolowanie rozliczeń budowy,

5)      wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

6)      żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.

5.      Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.24.70.00-1    Nadzór nad robotami budowlanymi

III. Opis wymagań stawianych potencjalnym wykonawcom.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania określonej w zamówieniu działalności, zgodnie z przepisami prawa.

IV.  Wykaz dokumentów na potwierdzenie ww. wymagań.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w dziale III należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wzór – załącznik nr 2 do Dokumentacji Przetargowej).

V. Kryteria oceny ofert jakie zostały przyjęte w celu dokonania wyboru oferty.

     Najniższa cena wykonania zamówienia

VI. Termin i miejsce złożenia oferty.

      Oferty należy złożyć w terminie do dnia 06 marca 2014 r. do godz. 10:00 na adres:

      Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1  

      (sekretariat)

VII. Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą.

1.      Przewidywany termin wykonania zamówienia 16 września 2014 r.

2.      Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Formularze  niezbędne do złożenia ofert.

1.      Formularz ofertowy.

2.      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

IX. Postanowienia umowne.

Do dokumentacji przetargowej załączony jest wzór umowy (załącznik nr 3 do dokumentacji przetargowej).

X. Informacje administracyjne.

Dokumentacja przetargowa dostępna jest w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5

i na stronie internetowej Zamawiającego:     www.umigmordy.bip.org.pl                         

 Załączniki:

I. Dokumentacja przetargowa

   1. Formularz ofertowy

   2. Formularz - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

   3. Wzór umowy

   4. Dokumentacja projektowa

       a) rys. 1

       b) rys. 2

       c) rys. 3

       d) rys. 4

       e) rys. 5

       f)  rys. 6

       g) rys. 7

       h) rys. 8

       i) rys. 9

       j) rys. 10

      k) rys. 11

      l)  rys. 12

   5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

   6. Przedmiar robót.

                                                                                              BURMISTRZ

Mordy, dnia 20.02.2014 r.                                           /-/ mgr Jerzy Wąsowski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-21 12:17:49
  • Liczba odsłon: 121
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429419]

przewiń do góry