Mordy: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia.
Numer ogłoszenia: 28820 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: umigmordy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1) budynku technologicznego stacji uzdatniania wody o powierzchni zabudowy 215,91 m² - roboty przygotowawcze, ziemne i budowlano-montażowe, - instalacje sanitarne i technologiczne, - instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne. 2) linii napowietrznej SN i stacji transformatorowej, 3) zbiornika na ścieki z chlorowni o poj. V = 4,5 m³, 4) zbiornika na ścieki sanitarne o poj. V = 4,5 m³, 5) zbiornika magazynowego wody uzdatnionej fiw = 15,5 m, Vc = 861,5 m³, 6) zbiornika sedymentacyjnego podziemnego do klarowania wód popłucznych fiw = 10,0 m, Vc = 162,8 m³, 7) zbiornika ziemnego otwartego na wody sklarowane, 8) poletka odciekowego do odwadniania osadów, 9) szachtu technologicznego studni Nr 1, 10) szachtu technologicznego studni Nr 2, 11) szachtu technologicznego studni Nr 3 (z odwiertem), 12) niezbędnych sieci technicznych wodociągowych i kanalizacyjnych, 13) oświetlenie terenu, 14) ogrodzenia suw i studni o dł. 515 mb + dwie bramy, 15) utwardzenie placu (chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm o pow. 89 m²) oraz drogi lokalnej ze zjazdem (o nawierzchni z koski nieregularnej gr. 8 cm o pow. 1988 m²). 16) sieci wodociągowej Ø 315 mm o długości 2090 mb w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia, łączącej suw z istniejącą siecią wodociągową rozdzielczą. 17) wyposażenie suw w niezbędne meble biurowe i sprzęt laboratoryjny. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wszystkich badań wody, instalacji i urządzeń, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego obiektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20-5, 45.23.14.00-9, 45.31.12.00-2, 45.23.13.00-8, 45.25.51.10-3, 39.18.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokosci: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 5. Spełniają warunki określone przez zamawiajacego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany formularza oferty (zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 1 SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone w SIWZ kosztorysy - przedmiary robót i tabelę elementów scalonych . 3. Dowodu wpłaty wadium. 4. Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 4, zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) (zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). 6. Upoważnienie do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Wykonawca powinien wykazać, że w wyżej wymienionym okresie wybudował, rozbudował lub przebudował własnymi siłami co najmniej dwie stacje uzdatniania wody o zdolności urządzeń uzdatniających min. 120 m³/h i wybudował sieć wodociągową o długości min. 3 km. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). 11. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, lub osób jeżeli w wykazach, o których mowa w pkt 9 i 10, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia lub osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ). 12. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 13. Informacji banku lub społecznej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 1 000 000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15. Parafowanego projektu umowy (umieszczonej jako załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umigmordy.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul.Kilińskiego 9, pok. 29 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013.

 

Załączniki:

  1. SIWZ

      - Przedmiary robót

   a) budowa stacji uzdatniania wody (branża budowlana),

   b) zbiornik wody czystej OB 4 fiw=15,5 m  Vc = 861,5 m³ (branża budowlana),

   c) zbiornik na wody popłuczne OB 5 fiw=10,0 m  Vc = 162,8 m³ (branża budowlana),

   d) instalacje i obiekty technologiczne SUW, ogrodzenie i zagospodarowanie terenu SUW, 

 sieć wodociągowa D315 mm - roboty inżynieryjne, technologiczne, instalacje sanitarne,  zagospodarowanie terenu (bez przyłączy wodociągowych),

   e) stacja uzdatniania wody o wydajności Q=170 m³/h wraz z budową zbiorników technologicznych i sieci wodociągowej w miejscowości Czepielin - zasilanie stacji uzdatniania wody w energię elektryczną – budowa odgałęzienia  linii napowietrznej SN 15 kV zasilającej stację trafo STSR-20/400 – budowa stacji trafo STRSR-20/400 (roboty elektryczne),

   f) stacja uzdatniania wody o wydajności Q=170 m³/h wraz z budową zbiorników  technologicznych i sieci wodociągowej w miejscowości Czepielin - zasilanie stacji uzdatniania wody w energię elektryczną, zasilanie urządzeń technologicznych w energię elektryczną, budynek technologiczny – instalacje wewnętrzne, oświetlenie terenu (roboty elektryczne),

   g) wyposażenie SUW w sprzęt laboratoryjny i meble biurowe.

      - Specyfikacje techniczne

a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i sanitarnych

b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych

c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - linia SN i Stacja Trafo

 

Dodatkowe informacje znajdują się pod linkiem:

http://www.umigmordy.bip.org.pl/?tree=271

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-16 14:39:08
  • Liczba odsłon: 125
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429430]

przewiń do góry