Mordy: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej modernizacji Ośrodka Zdrowia                        w Radzikowie Wielkim
Numer ogłoszenia: 154715 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie,               tel. 025 6415402, fax 025 6415403.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej     budowlanej modernizacji Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej modernizacji Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie:
1) mapy do celów projektowych,
2) niezbędnych rysunków i analiz oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień,
3) kosztorysu ślepego, przedmiaru robót wg obowiązujących norm w dwóch egzemplarzach (wersja papierowa i elektroniczna),
4) kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi w dwóch egzemplarzach (wersja papierowa i elektroniczna),
5) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.23.00-4, 74.23.21.20-1, 74.27.40.00-0.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
5) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie formułą (DRUK ZP-17) (spełnia - nie spełnia).

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
1) oferta wykonawcy sporządzona wg załączonego wzoru,
2) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do projektowania, zgodnie z ustawami, które nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające rejestrację w Izbie Inżynierów Budownictwa;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//: www.umigmordy.bip.org.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 17.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:                      18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, sekretariat.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 25 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany będzie z EFRR w ramach RPO WM 2007 - 2013

 

 

 Załączniki

- SIWZ

- Wzór oferty

- Wzór oświadczenia

- Wzór umowy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-14 10:59:16
  • Liczba odsłon: 231
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429646]

przewiń do góry