ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA:

 Usługi integracji społecznej

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Miasto i Gmina Mordy uzyskała dotację w wysokości 315 578,58 PLN.

Całość dotacji przeznacza na realizację niżej określonych usług.

 

1.       ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Miasta i Gminy Mordy, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.       SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Sali Konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Mordy, ul. Kilińskiego 9, I piętro, dnia 27 maja 2008 r. o godzinie 9.00.

 

3.       PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art.4 ust.1 lit.a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2007 r. Nr 233, poz.1655) wybór usługodawców odbywać się będzie, w zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007, Nr 223 poz. 1665), w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem:  http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

 

Zaproszenie ma na celu wyłonienie najlepszych ofert i zlecenie usług organizacjom  pozarządowym

i innym jednostkom publicznym w formie świadczenia usług społecznych w zakresie Programu Integracji Społecznej na rzecz wsparcia integracji ze środowiskiem ludzi starszych, działania na rzecz wszechstronnego rozwoju dzieci i młodzieży oraz działania na rzecz rodzin.

 

Zlecenie usług społecznych nastąpi w formie ich zakupu wraz z możliwością udzielenia dotacji na dofinansowanie ich realizacji.

 

        5. RODZAJ  ZAMAWIANYCH  USŁUG

 

ZADANIE I – Działania na rzecz ludzi starszych

 

1. Tworzenie i wspieranie świetlic środowiskowych ludzi starszych na terenie miasta i gminy

oraz realizacja programów edukacyjno-profilaktycznych: kulturalnych, elektronicznych, tradycji ludowej, zdrowotnych i krajoznawczych w tych świetlicach.

2. Opracowanie i realizacja ofert aktywnego spędzania wolnego czasu, w tym w ramach Uniwersytetu III Wieku.

 

ZADANIE II – Działania na rzecz rozwoju dzieci i młodzieży

 

1. Działania na rzecz dzieci w wieku szkolnym oraz młodzieży pozaszkolnej, wyrównywanie szans edukacyjnych, krajoznawczych, sprawnościowych i rozwoju fizycznego.

2. Opracowanie i realizacja programów spędzania czasu wolnego i zajęć pozalekcyjnych, rozwój kół zainteresowań.

 

3. Opracowanie i realizacja programów psychoprofilaktycznych i rozwoju osobistego dla dzieci i młodzieży.

4. Opracowanie i realizacja programów integracyjnych dla różnych grup dzieci i młodzieży, realizowanych w okresie wakacyjnym i w okresie ferii.

5. Realizacja programów edukacyjno-profilaktycznych w świetlicy socjoterapeutycznej.

 

ZADANIE III – Działania na rzecz rodzin

 

1. Opracowanie i realizacja działań na rzecz integracji międzypokoleniowej poprzez wspólną budowę i organizację placów zabaw i skwerów oraz organizację spotkań w plenerze.

2. Opracowanie i realizacja międzypokoleniowego programu dokumentującego dawny tryb życia i pracy, tradycje,  obyczaje i obrzędy.

 

 

 6. WYSOKOŚĆ ŚRODKÓW PUBLICZNYCH PRZEZNACZONYCH  NA ZAKUP USŁUG:

 

Na wsparcie realizacji zadań  przeznaczono na lata 2008-2009 odpowiednio kwoty:

         Zadanie I                                         50 000,00 zł

         Zadanie II                                     – 155 000,00 zł

         Zadanie III                                      51 578,58 zł

         Zadanie łączone I-III    54 000,00 zł

 

 

7. OFERTY CZĘŚCIOWE

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących część punktu w danym zadaniu lub kilku zadaniach.  Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

8. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

 

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.       Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.       Organizacje kościelne

3.       Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.       Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.       Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,

6.       Osoby fizyczne, fundacje i grupy nieformalne

Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełnić jeden z poniższych warunków:

a) usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez 

    danego usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz 

     dodatkowych beneficjentów, lub

b) usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami

 

9. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

Dotyczy zadania I,II,III i zadania łączonego I-III:

1. Dokument stwierdzający możliwość korzystania z pomieszczeń umożliwiających odbywanie systematycznych spotkań (umowa najmu, zgoda na korzystanie, akt własności itp.)

2. Dokument potwierdzający odpowiednie kwalifikacje merytoryczne kadry realizującej usługi.

3. Przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć.

4. Zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

 

10. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

 

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do MGOPS w Mordach, ul. Kilińskiego 9 w godz.9-15 w terminie do 10 czerwca  2008 r.

b)      Oferta winna być ważna przez co najmniej 90 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: („Tytuł usługi”). Pod tytułem należy dodać dopisek: „Usługa dotyczy Zadania Nr   pkt   ( jak w pkt. 5)”. Ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Wykonawcy.

 

OCENA OFERT

1.       Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.       Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 9

b.       Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Wykonawcę.

c.       Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.       Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

11. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Andrzejem Pietrulewiczem, MGOPS w Mordach, ul. Kilińskiego 9, tel. 641-54-26 mai-l: mopsmordy@pro.onet.pl

 

12.   ZAŁĄCZNIKI

 

1.       Formularz oferty

2.       Wzór umowy

3.       Wzór sprawozdania

 

Burmistrz Miasta i Gminy Mordy

      Andrzej  Piotrowski

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-19 16:53:15
  • Liczba odsłon: 98
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429624]

przewiń do góry