GK 7040/1/2006

O G Ł O S Z E N I E

na udzielenie zamówienia pod nazwą: „modernizacja drogi transportu rolnego Olędy - Krynki” o wartości zamówienia  nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 60 000 euro prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

1. Rodzaj i tryb zamówienia:

            Roboty budowlane  - przetarg nieograniczony  

            2. Zamawiający:

Miasto i Gmina Mordy

08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9

tel. 0-25  6415402    fax  0-25 6415403

NIP 8212364231              REGON  711582457

            www.umigmordy.bip.org.pl

3. Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Urząd Miasta i Gmina w Mordach

08-140 Mordy ul. Kilińskiego 9, pok. 17

tel. 0-25  6415402    fax  0-25 6415403   e-mail   ug_mordy@pro.onet.pl

Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Tadeusz Nrojek – inspektor do spraw dróg Urzędu Miasta i Gminy w Mordach w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 16).

4. Tryb i wielkość zamówienia:

Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro.

            5. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „modernizacja drogi transportu rolnego Olędy - Krynki” gm. Mordy, pow. siedlecki, woj. mazowieckie.

6. Miejsce  wykonywania usługi:

Miejscowość: Olędy,  gmina: Mordy,  powiat: siedlecki, województwo: mazowieckie.

7. Wspólny  słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45.23.31.20-6

8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych.

10. Czas trwania zamówienia:

Data rozpoczęcia 08.08.2006 i zakończenia 28.08.2006 r.

11. Wymagane wadium:

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

12.  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacji i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( D. U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.) oraz spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

13. Przewidziana liczba wykonawców, którzy mogą wziąć udział w postępowaniu: nieograniczona

14. kryteria oceny ofert:

Najniższa cena.

15. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacje istotnych warunków zamówienia są dostępne w siedzibie zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, pok. 4 oraz  będą wysłane listem pocztowym za potwierdzeniem zwrotnym wszystkim, którzy wyrażą chęć udziału w przetargu i wystąpią pisemnie o jej wydanie. Formularze są bezpłatne.

16. Termin składania ofert:

Data: 26 lipca 2006 r.   Godzina: 10:00 - Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 - sekretariat.

17. Termin związania ofertą:

Data: 26/08/2006

18. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

Data: 26 lipca 2006 r.   Godzina:   10:30 Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy w Mordach,  ul. Kilińskiego 9, sala konferencyjna

19. Inne informacje - czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej ?

NIE

                                                                     Burmistrz Miasta i Gminy Mordy        

                                                                        mgr inż.. Andrzej Piotrowski

           

                                                          

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-06-26 13:41:15
  • Liczba odsłon: 143
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429547]

przewiń do góry