Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 32 z dnia 2006.02.06

POZYCJA 6663

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Mordy: modernizacja drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy Mordy, do kontaktów: Tadeusz Narojek, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, e-mail: 16271562@pro.onet.pl, UG_Mordy@pro.onet.pl.

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta i Gminy Mordy, Tadeusz Narojek, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. (025)6415402, fax (025)6415403, e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl, www.umigmordy.bip.org.pl.

4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy.

1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na odcinku 1285 mb ze zmianą nawierzchni, wykonaniem zjazdów na posesje gospodarcze i drogi rolnicze, zastosowaniem elementów nawierzchni, wykonaniem chodników, odwodnieniem, oznakowaniem oraz wykonaniem robót wykończeniowych..

1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wieś Czepielin, gmina Mordy, powiat siedlecki, woj. mazowieckie.

1.5) Nomenklatura

1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 03.04.2006; data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20.000,00 złotych.

2) Warunki uczestnictwa

2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w SIWZ..

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:

1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:

2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

3) Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.03.2006.

3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 10:00.

3.3) Termin związania ofertą: do 28.05.2006.

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, sala konferencyjna..

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Projekt: „Poprawa dostępności obszaru pogranicza poprzez modernizację drogi gminnej Nr 3663011 na odcinku 1285 mb we wsi Czepielin gmina Mordy”

Program Sąsiedztwa INTERREG IIIA/TACIS CBC PL-BY-UA 2004-2006.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-16 15:25:40
  • Liczba odsłon: 98
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429758]

przewiń do góry