Nr postępowania: In. 271.07.2015                                                            Mordy, dnia 24.08.2015 r.

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

Miasto i Gmina Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 NIP: 8212364231   REGON: 711582457 zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą: „Opracowanie projektu budowlanego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Wyczółki, gm. Mordy i Pruszyn, gm. Siedlce z przepompownią ścieków w miejscowości Wyczółki”.    

 

I. PROCEDURA: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  

publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Opracowanie projektu budowlanego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Wyczółki, gm. Mordy i Pruszyn, gm. Siedlce z przepompownią ścieków w miejscowości Wyczółki”. 

2.      Opis przedmiotu zamówienia.

W ramach zamówienia należy wykonać dokumentację techniczną kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami w zwartej zabudowie wsi Wyczółki z przepompownią ścieków (z przyłączem energetycznym) na działce nr ew. 474 lub 473 w miejscowości Wyczółki oraz kanalizacją ciśnieniową od przepompowni ścieków do studzienki kanalizacyjnej na działce nr ew. 317/1 w miejscowości Pruszyn, gm. Siedlce. Szacunkowa długość kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wynosi około 1,2 km. Kanalizację grawitacyjną należy zaprojektować we wsi Wyczółki przez działki prywatne przy drodze gminnej (nr ew. działki 422) i wojewódzkiej Siedlce - Łosice (od działki nr ew. 419/3 do działki nr ew. 406/3 z uwzględnieniem działek nr ew. 397, 399, 400/2). Szacunkowa ilość przyłączy kanalizacyjnych do zaprojektowania wynosi około 30 szt. Kanalizację ciśnieniową należy zaprojektować od przepompowni ścieków na działce nr ew. 474 lub 473 w miejscowości Wyczółki, wzdłuż kanalizacji grawitacyjnej do działki nr ew. 533 w miejscowości Wyczółki,  pod rzeką Liwiec (działka nr ew. 414/1) przez działkę nr ew. 317/1 w miejscowości Pruszyn do studzienki kanalizacyjnej o rzędnych 155.50/153.20 na działce 317/1 w miejscowości Pruszyn, gm. Siedlce. Szacunkowa długość kanalizacji ciśnieniowej około 0,7 km.

Cały obszar objęty zamówieniem oraz rzeka Liwiec znajdują się na obszarze Natura 2000 – Dolina Liwca. Zbiorczą kanalizację sanitarną należy projektować przez działki prywatne. Pod drogami należy projektować tylko przejścia poprzeczne.

3.      Zakres zamówienia jest następujący:

1)      ustalenie właścicieli działek, na których będzie projektowana kanalizacja (uzyskanie wypisów geodezyjnych właścicieli działek) i uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek na budowę kanalizacji przez te działki,

2)      opracowanie map do celów projektowych,

3)      wykonanie kompletnego projektu budowlanego (z uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia) w czterech egzemplarzach wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym,

4)      wykonanie projektów wykonawczych w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym,

5)      wykonanie geotechnicznych badań podłoża gruntowego i dostarczenie opracowań w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym,

6)      sporządzenie kompletnego wniosku (w tym raportu oceny oddziaływania na środowisko) o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację  przedsięwzięcia w 2 egz.,

7)      opracowanie operatu wodno-prawnego do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na przejście kanalizacji ciśnieniowej pod rzeką Liwiec w 4 egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku elektronicznym,

8)      opracowanie przedmiaru robót / kosztorysu wg obowiązujących norm w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym (oddzielnie dla kanalizacji i oddzielnie dla przyłączy kanalizacyjnych),

9)      opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym (oddzielnie dla kanalizacji i oddzielnie dla przyłączy kanalizacyjnych),

10)  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym.

4.      W opracowanym projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót nie należy stosować nazw producentów, nazw handlowych i innych znaków towarowych utrudniających uczciwą konkurencję wykonawców inwestycji.

5.      W przypadku zmiany przepisów prawnych dokumentację projektową należy dostosować do przepisów ustawowych obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia.

6.      W kosztach zamówienia należy uwzględnić wszelkie niezbędne wydatki na uzyskanie uzgodnień projektu budowlanego (w tym ZUD – narady koordynacyjnej) do uzyskania pozwolenia na budowę .

7.      W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia na żądanie Zamawiającego w ciągu 3 lat od daty wykonania niniejszego opracowania.

8.      Zamawiający posiada Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Mordy.

9.      Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

10.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

11.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12.  Rodzaj zamówienia: usługa.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

                   71.32.00.00-7          usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

                   71.35.40.00-4          usługi sporządzania map

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

  1. Termin wykonania zamówienia do 18 grudnia 2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Za moment zakończenia realizacji zamówienia uważać się będzie datę podpisania protokołu odbioru końcowego po wykonaniu całego zakresu zamówienia przez wykonawcę opracowania.

IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z

upływem terminu składania ofert.informacje o jednostce

orzeczenia administracji

komentarze

informacje o jednostce

orzeczenia sądów

orzeczenia administracji

komentarze

wzory i zestawienia

informacje o jednostce

orzeczenia administracji

komentarze

wzory i zestawienia

 

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT.

  1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:

                  cena wykonania zamówienia = 100 %

  1. Przy ocenie ofert w kryterium cena, będą brane pod uwagę ceny ofertowe z  podatkiem od towarów i usług VAT, tj. ceny brutto.

P = (Cmin : Cx)x100 pkt    gdzie:

P – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,

Cmin  - najniższa cena wykonania zamówienia,

Cx – cena oferty badanej.

  1. Z ofert spełniających wymagania zamawiającego zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza, o najniższej cenie wykonania zamówienia.
  2. Jeżeli w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

VII. TERMIN I MIEJSCE  SKŁADANIA OFERT.

  1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 01 września 2015 r. do godz. 10:00 na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1         (sekretariat)

  1. Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do 16:00 i piątek od godz. 10:00 do 18:00.
  2. Dopuszcza się składanie ofert drogą pocztową jednak bezwarunkowo decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki oferty do sekretariatu siedziby zamawiającego.
  3. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą firmy i adresem wykonawcy oraz zaadresowane na adres - Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy oraz oznakowane następująco:

 

 

 nazwa (firma) wykonawcy

  adres wykonawcy

                                                                               Miasto i Gmina Mordy

                                                                               ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy

 

Oferta na: „Opracowanie projektu budowlanego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Wyczółki, gm. Mordy i Pruszyn, gm. Siedlce z przepompownią ścieków w miejscowości Wyczółki”. 

Nie otwierać przed dniem 01.09.2015 r. godz. 10:15

 

  1. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z napisem „ZMIANA”. Koperta oznaczona napisem „ZMIANA” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian.
  2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia zamawiającego.

VIII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT.

1.  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 01 września 2015 r. o godz. 10:15 w: Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 (sala konferencyjna).

2.  Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także ceny za wykonanie zamówienia zawarte w ofertach.

3.  Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek wykonawcy.

IX.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.

  1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Oferta  wraz z załącznikami musi być czytelna.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
  4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
  6. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest:

      Leszek Konstańczuk – główny specjalista do spraw inwestycji i zamówień

      publicznych, w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 – 16:00, w piątek w

      godz. 10:00 – 18:00 pod adresem:

                 Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9,  pok. nr 5

                 tel. 25 6415402 w. 51           faks:  25 6415115     e-mail:    inwestycje@mordy.pl

  1. Na ofertę składają się:

1)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy z podaną ceną ryczałtową wykonania zamówienia (wg załącznika nr 1),

X. ZAŁĄCZNIKI.

  1. Formularz ofertowy.
  2. Wzór umowy.

   

            Mordy, dnia 24.08.2015 r.

                                                                                        BURMISTRZ

                                                                                     /-/ Jan Ługowski

                                                                                 ……………………………….

                                                                                    (podpis kierownika Zamawiającego)



Załączniki:

1. zal._nr_1_formularz_ofertowy_2015_08__24.doc

2. zal._nr_2_wzor_umowy__na_opracowanie_projektu_budowlanego_2015_08-24.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-08-24 14:48:02
  • Liczba odsłon: 135
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429505]

przewiń do góry