R.602.I.1.2015                                                                                 Mordy, dnia 09 lipca 2015r.

                                                

                                                    Zapytanie ofertowe

dla zamówienia PUBLICZNEGO o wartości poniżej 30000 EURO

 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego

 

Miasto i Gmina Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy

woj. mazowieckie, tel.: (25)6415402

faks (25) 6415115

http://www.umigmordy.bip.org.pl

e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

 

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu  na  terenie  Miasta i Gminy  Mordy”

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:

·         Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych) z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Mordy, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji.

·         Załadunek, transport i zdeponowanie  na składowisku  powstałych  odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji.

·         Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.

·         Wykonawca skontaktuje się i umówi na dogodny termin z właścicielem posesji, na demontaż wyrobów zawierających azbest.

·         Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót.

·         Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu

·         Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy)- wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.

·         Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac.

·         Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko)

·         Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami:

- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U.  2013 r.  poz. 21 ze zm.)

- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.)

- Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.)

- Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie  towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zmianami)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów   (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)

 

2.3 Zadanie jest w finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (dotacja).

2.4. Wspólny słownik zamówień CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu

III. Termin wykonania zamówienia

Wykonanie zamówienia w II półroczu 2015 r.

Wymagany termin wykonania zamówienia do: 30-09-2015 r.

 

IV. Wymagane dokumenty 

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt V ppkt 5.1

4.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.                                                                                                                              Wymagana forma dokumentu - oryginał

4.2. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a)      aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,

Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę

     b)  Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CIDG).

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

5.1. Ofertę należy złożyć na adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9
08-140 Mordy (sekretariat)
do dnia 22.07.2015r. do godz. 10 00

5.2. Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9
08-140 Mordy (sala konferencyjna)
w dniu 22.07.2015 r. o godz. 11ºº

VI. Opis sposobu obliczenia ceny

6.1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich. Powinna obejmować wszelkie koszty  niezbędne do wykonania zadania.

6.2. W formularzu ofertowym należy podać (cyfrowo i słownie) cenę netto, brutto oferty oraz należny podatek VAT.

 

Załączniki

1.      Formularz ofertowy  - Załącznik nr 1

2.      Projekt umowy - Załącznik nr 2

 

 

 

 

 

R.602.I.1.2015                                                                                                 Załącznik   Nr  1

 


.....…….……. dnia ……………

FORMULARZ OFERTOWY

 

Miasto i Gmina Mordy

Ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy

 

Dane dotyczące Wykonawcy

 

Nazwa:           ……………………………….………..

Siedziba:         ……………………………………….         

Adres poczty elektronicznej:             …………………………………..    

Strona internetowa:                ……………………………

Numer telefonu:                     ……………….………………

Numer faksu:                         ……………………….…………

Numer REGON:                    ………………………….……

Numer NIP:                           ……………………………………

 

1. Nawiązując do zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia publicznego pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Mordy”

składam(y) ofertę na wykonanie przedmiotowego zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym za cenę:

a)      DEMONTAŻ odpadów zawierających azbest za 1 m2

 

- netto ……………… zł/1m2

- brutto ………….…. zł/1m2 (słownie: …………………..............….………………… zł/1m2)

- w tym kwota VAT …......…zł/1m2

 

b)     ZAŁADUNEK, TRANSPORT I UTYLIZACJA odpadów zawierających azbest za 1 m2

 

- netto ……………… zł/1m2

- brutto ………….…. zł/1m2 (słownie: …………………..............….………………… zł/1m2)

- w tym kwota VAT …......…zł/1m2

               

CENA ŁĄCZNA za demontaż, załadunek, transport i utylizacja 1 m2 odpadów zawierających azbest (a+b)

 

- netto ……………… zł/1m2

- brutto ………….…. zł/1m2 (słownie: …………………..............….………………… zł/1m2)

- w tym kwota VAT …......…zł/1m2

2. Zamówienie wykonamy w terminie do 30.09.2015 r.

3. Oświadczamy, że zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.

4. Oświadczamy, że zawarte w projekcie umowy warunki zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku przyznania nam zamówienia, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

5. Oświadczamy, że firma nasza spełnia wszystkie warunki określone w Zapytaniu Ofertowym oraz złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.

 

 

 

 

______________________________                              ______________________________

Imiona i nazwiska osób uprawnionych                      Czytelne podpisy osób uprawnionych

do reprezentowania firmy                                           do reprezentowania firmy                

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

R.602.I.1.2015                                                                    Załącznik  Nr 2

 

                                                    UMOWA NR  1 / 2015

zawarta w dniu ….lipca  2015 r. w Mordach pomiędzy Miastem i Gminą Mordy  z siedzibą: ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy,  NIP:  8212364231   REGON: 711582457

reprezentowaną przez:

Jana Ługowskiego  -  Burmistrza Miasta i Gminy Mordy

– przy kontrasygnacie Bożeny Boruc – Skarbnika

zwany dalej „Zamawiającym”

a

…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..

NIP: ………………REGON:  ………………………

reprezentowaną przez:  

…………………………………………………………………………………………………...

zwanego dalej „Wykonawcą”

§1

1.Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn.  „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu  

   na terenie Miasta i Gminy Mordy” i oświadcza, że:

     1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami

     ustawowymi,

     2) prowadzi działalność z zakresie wykonywania objętych umową prac,

     3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie a także uprawnienia do wykonywania

         prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy

         tj. posiada wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie w/w działalności

         oraz umowę na składowanie odpadów niebezpiecznych.

2. Przedmiot umowy obejmuje:

Zadanie 1. Usuwanie wyrobów zawierających azbest w postaci pokryć dachowych z budynków położonych na terenie gminy Mordy polegające na demontażu, załadunku, transporcie i utylizacji płyt azbestowo-cementowych z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ilości …..m².

Zadanie 2. Utylizację wyrobów zawierających azbest w postaci pokryć dachowych z budynków  położonych na terenie gminy Mordy polegającą na załadunku , transporcie  i utylizacji płyt  azbestowo-cementowych z nieruchomości wskazanych  przez Zamawiającego w ilości ….m².

3.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania umowy w przypadku nie pozyskania środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

§2 

1.Wykonawca robót zobowiązany jest do:

1) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Oświadcza że posiada tabor specjalistyczny, urządzenia techniczne i sprzęt do wykonywania prac określonych w § 1 oraz gwarantuje możliwość i niezawodność ich wykonania. 

2) Wykonać przedmiot zamówienia  zgodnie z obowiązującymi przepisami:

- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 r.  poz. 21)

- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz.1232 ze zm.)

- Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r.  Nr 3, poz. 20 z późn. zm.)

- Ustawą z dnia  19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r.  Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r.  Nr 216, poz. 1824)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004r.  Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)

2. Wykonawca skontaktuje się i umówi na dogodny termin z właścicielem posesji, na demontaż i odbiór wyrobów zawierających azbest.

3. Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót.

4. Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu

5. Wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) zweryfikowane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.

6. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac.

7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko). Zamawiający przyjmuje, że 1m² eternitu waży 13 kg.

8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

9. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnych oświadczeń o wykonaniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

§3

1. Zamówienie wykonywane będzie w II półroczu 2015 r. w terminie do dnia 30 września 2015r.

2.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielem nieruchomości wskazanym przez Urząd Miasta i Gminę Mordy - termin wejścia na posesję.

 

§ 4

 

1. Strony ustalają wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu umowy, na podstawie cen jednostkowych określonych w złożonej przez Wykonawcę ofercie.

2.Za wykonanie zadania 1, określonego  w § 1 ust 2 umowy, kwota całkowita  wynagrodzenia brutto wynosi:  …….. złotych (słownie: ………………), w tym podatek od towarów i usług VAT ….% w wysokości ….. złotych.

3. Za wykonanie Zadania 2, określonego  w § 1, ust. 2 umowy, kwota całkowita  wynagrodzenia brutto wynosi: …… złotych (słownie: ………….) , w tym podatek od towarów i usług VAT …% w wysokości: …. złotych.

4. Wynagrodzenie łączne za wykonanie  zadań wymienionych w § 4, ust. 2 i ust. 3  umowy, wynosi: kwota całkowita wynagrodzenia brutto: …….. złotych (słownie:  …… ), w tym podatek od towarów i usług VAT ….% w wysokości  …….. złotych (słownie:  …………..).

5. Wynagrodzenie Wykonawcy przedstawione w ofercie przetargowej obejmuje wynagrodzenie jednostkowe za wszystkie czynności wykonane wyszczególnione w zapytaniu ofertowym niezbędne do prawidłowego realizowania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami i normami technicznymi.

 

§ 5

1.Strony postanawiają, że rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie na  

   następujących warunkach:

1)    Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie   faktury końcowej wystawionej za całość wykonanych zadań.

2)    Podstawą do wystawienia faktury końcowej za wykonane roboty stanowić będzie protokół końcowego odbioru robót, podpisany przez Zamawiającego i karty przekazania odpadów z wyszczególnioną ilością odpadów przekazanych na składowisko zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oświadczenia o wykonaniu prac, których wzór stanowi załącznik nr 1 niniejszej umowy.

3)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego nadzorowania prac objętych niniejszą umową przez uprawnionego pracownika.

4)    Zapłata przez Zamawiającego faktury końcowej za wykonane roboty nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury wystawionej na Zamawiającego Miasto i Gminę Mordy, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy NIP 8212364231 REGON 711582457, nie później niż do dnia 30.09.2015r.

5)    Zapłata należności z faktury nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w Banku ……………………………………………. Nr …………………………………………….

 

§ 6

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

1.      Za zwłokę w terminie wykonania określonych umową robót w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki.

2.      Za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 zł

3.      Jeżeli kary umowne określone w ust. 1-3 nie pokrywają poniesionych strat Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego.

 

§ 7

1.      Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność na zasadach wynikających ze stosownych

        przepisów prawa cywilnego za szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót.

2.      Wykonawca  zobowiązuje się na swój koszt  strzec oraz należycie  zabezpieczyć mienie

        znajdujące się na terenie wykonywania robót, a także zapewnić realizację  robót zgodnie

        z  przepisami prawa i zasadami bezpieczeństwa.

 

§ 8

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą  umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Sprawy sporne będą rozpatrywane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 

 

§ 9

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą dwóch stron na piśmie pod rygorem nieważności.

 

§ 10

Umowa została sporządzona w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 2 egz. dla Zamawiającego

i l egz. dla Wykonawcy.

 

§ 11

Załączniki stanowiące  integralną  część umowy:

1.    oferta Wykonawcy,

2. wzór oświadczenia o wykonaniu usługi.

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                                         WYKONAWCA

 

   

 


 

Załącznik nr 1 do umowy

 

       ………………… dnia……………….

 

 

                                                          OŚWIADCZENIE

Oświadczam, że prace związane z usunięciem odpadów azbestowych, znajdujących się na terenie posesji Pana/i………………………………………… położonej w miejscowości ………………………………….zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren prac został prawidłowo oczyszczony z azbestu.

Z posesji odebrano ………m2 odpadów azbestowych.

Oświadczenie sporządzone zostało w 3-ch egzemplarzach.

 

Otrzymują:

1. Właściciel posesji

2. Urząd Miasta i Gminy Mordy

3. Wykonawca.

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.).

 

 

           Właściciel posesji                                                                    Wykonawca 

 

 

………………………………….                                         ……... ………………………..

(data, podpis)                                                                             (data, podpis)

 

 

 

Potwierdzenie upoważnionego pracownika Urzędu Miasta i Gminy…...………………………



zapytanie_ofertowe_azbest_2015.doc
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-09 10:09:33
  • Liczba odsłon: 176
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429650]

przewiń do góry