Nr postępowania: GK. 411.3.2015                                      Mordy, dnia 05.05. 2015 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania pod nazwą: „Remont dwóch mogił żołnierzy WP na cmentarzu w Mordach”.

 

I. Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień    

publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

II. Dane Zamawiającego.

     Miasto i Gmina Mordy

     08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9

     NIP 8212364231   REGON 711582457

     telefon: 25 6415402  faks: 25 6415115 e-mail: ug_mordy@pro.onet.pl  

     adres strony internetowej:  https://umigmordy.bip.org.pl/

 

III. Opis przedmiotu zamówienia.

1)      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Remont dwóch mogił żołnierzy WP na cmentarzu w Mordach”. W ramach zamówienia należy:

a.       wykonanie 2 szt. Płyt nagrobkowych  z kamienia „Strzegom” o wymiarach 0,8 m x 1,9 m x 0,06 m z montażem,

b.      oczyszczenie obrzeży betonowych z oszlifowaniem,

c.       uzupełnienie spoin i ubytków w nawierzchni obrzeży,

d.      naprawa podmurówki,

e.       wykonanie (grawer krzyża, napisu, nazwisk i imion poległych) 336 elementów,

f.       wykonanie prac porządkowych na powierzchni ziemnej mogił i wokół nich (pielęgnacja i zasianie trawy).

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Rodzaj zamówienia: usługa.

 

IV. Termin realizacji zamówienia.

  1. Termin wykonania zamówienia do 31 lipca 2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Za moment zakończenia realizacji zamówienia uważać się będzie datę podpisania protokołu odbioru końcowego, po wykonaniu całego zakresu zamówienia przez wykonawcę.

V. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z

upływem terminu składania ofert.

informacje o jednostce

orzeczenia administracji

komentarze

informacje o jednostce

orzeczenia sądów

orzeczenia administracji

komentarze

wzory i zestawienia

informacje o jednostce

orzeczenia administracji

komentarze

wzory i zestawienia

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

2)      sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

 

VII. Kryteria oceny ofert jakie zostały przyjęte w celu dokonania wyboru oferty.

1.  W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował następującym    

kryterium:   cena wykonania zamówienia = 100

  1. Przy ocenie ofert w kryterium cena, będą brane pod uwagę ceny ofertowe z  podatkiem od towarów i usług VAT, tj. ceny brutto.
  2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował następującym kryterium:

  cena wykonania zamówienia = 100 %

  1. Zgodnie z tym kryterium wykonawca, który złoży ofertę z najniższą ceną otrzyma 100 punktów, pozostałe oferty uzyskają punktację według następującego wzoru:

  P = (C min : C x)x100 pkt    gdzie:

  P – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,

  C min  - najniższa cena wykonania zamówienia,

  C x – cena oferty badanej.

  1. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
  2. Z ofert spełniających wymagania zamawiającego zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza, o najniższej cenie wykonania zamówienia.
  3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

VIII. Termin i miejsce złożenia oferty.

  1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 20 maja 2015 r. do godz. 10:00 na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1         (sekretariat)

  1. Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do 16:00, w piątek od godz. 10:00 do 18:00.
  2. Dopuszcza się składanie ofert drogą pocztową jednak bezwarunkowo decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki oferty do sekretariatu siedziby zamawiającego.
  3. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą firmy i adresem wykonawcy oraz zaadresowane na adres - Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy oraz oznakowane następująco:

 

 nazwa (firma) wykonawcy

  adres wykonawcy

                                                                               Urząd Miasta i Gminy w Mordach

                                                                               ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy

 

„Oferta na wykonanie zadana pn. Remont dwóch mogił żołnierzy WP na cmentarzu w Mordach”

Nie otwierać przed dniem 20.05.2015 r. godz. 10:15

 

  1. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z napisem „ZMIANA”. Koperta oznaczona napisem „ZMIANA” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostanie dołączona do oferty.
  2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia zamawiającego.

 

IX. Miejsce i termin otwarcia ofert.

1.  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20 maja 2015 r. o godz. 10:15 w: Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 (sala konferencyjna).

2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.  Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także ceny za wykonanie zamówienia zawarte w ofertach.

4.  Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek wykonawcy.

 

X.  Opis sposobu przygotowania ofert.

  1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Oferta  wraz z załącznikami musi być czytelna.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
  4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
  6. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest:

           Tadeusz Narojek – insp. ds. dróg i kultury fizycznej

     w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 – 16:00, w piątek od  

     godz. 10:00 – 18:00 pod adresem:

                 Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9,  pok. nr 12

                 tel. 25 6415402 w. 46           faks:  25 6415115     e-mail:    ug_mordy@pro.onet.pl

  1. Na ofertę składają się:

1)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy z podaną ceną ryczałtową wykonania zamówienia (wg załącznika nr 1 do dokumentacji przetargowej),

2)      wzór umowy na wykonanie robót.

 

XI. Załączniki do dokumentacji przetargowej.

  1. Formularz ofertowy.
  2. Wzór umowy.

             

                                                                                                   /-/

            Mordy, dnia 05 maja 2015 r.                         Burmistrz Miasta i Gminy - Jan Ługowski

                          

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-07 14:02:12
  • Liczba odsłon: 179
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429543]

przewiń do góry