Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.umigmordy.bip.org.pl


Mordy: Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy
Numer ogłoszenia: 82252 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 25 6415402, faks 25 6415115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiot postępowania składa się z trzech części według poniższego opisu: Część nr 1 - Dostawa żwiru wraz z rozplantowaniem do wykonania remontów odcinków dróg lokalnych na terenie gminy Mordy. Wymagania dotyczące żwiru: gruboziarnisty wolny od zanieczyszczeń ilastych i gliniastych - w ilości ok. 4571t ± 100t. Żwir w zależności od potrzeb rady sołeckiej należy rozplantować lub wyprofilować równiarką. Kruszywo łamane frakcji 16/31.5 lub 12,8/25 mm w ilości 1114 t ± 50 t wraz z rozplantowaniem. Z uwagi na to, że dostawy będą się odbywały na drogi nie utwardzone, gdzie może być problem z nawrotami samochodów o dużej ładowności wykonawca powinien dostosować sprzęt do poszczególnych dostaw. Dostawy należy wykonać w takim okresie, aby ze względu na warunki atmosferyczne nie niszczyć dróg dojazdowych. Wykonawca w ofercie podaje cenę całości rodzaju materiału niezależnie od miejsca jego dostawy i rozplantowania. Wynagrodzenie całkowite wykonawcy będzie płatne na podstawie faktycznie wykonanych prac. Wykaz sołectw na których będą prowadzone roboty zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część nr 2 - Profilowanie dróg równiarką samojezdną w ilości ok. 30±11 godzin. Profilowanie dróg rozliczane będzie za godzinę faktycznej pracy równiarki na drodze (bez dojazdu). Wykonawca musi dysponować równiarką drogową z lemieszem czołowym oraz środkowym o mocy co najmniej 100 KM. Wykonawca w ofercie podaje cenę za całość pracy równiarki. Praca równiarki powinna rozpocząć się nie później niż do trzech dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, to samo tyczy koparko ładowarki do odwodnienia dróg. Część nr 3 - Wykonanie remontów cząstkowych na powierzchni 200 m2 (lub poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i kruszywem frakcji 16/31 mm (lub 12,8/25mm) 8/16 (lub 63/12,8 mm) 2/8 (lub 2/6,3 mm) oraz miałem frakcji 0/4 mm. Część nr 4 - Wbudowanie przepustów rurowych z PCV w ilości 64 mb. do odwodnienia dróg gminnych ( śr. 800 mm-24 mb, śr. 500 mm - 40 mb)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.11.27.00-2, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków UE..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

  1. Formularz ofertowy

  2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie

      Zamówienia,

  3. Wzór oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

      o udzielenie zamówienia,

  4. Wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacji o

      tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,

  5. Wzór umowy.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-20 13:08:16
  • Liczba odsłon: 174
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429689]

przewiń do góry