Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.umigmordy.bip.org.pl


Mordy: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Radzików Wielki
Numer ogłoszenia: 19168 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 25 6415402, faks 25 6415115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Radzików Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Radzików Wielki. Zakres rzeczowy wykonania zamówienia jest następujący. 1. Wykonanie wymiany pokrycia dachowego. 2. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, remontu instalacji elektrycznej i kominka z rozprowadzeniem ciepła, w tym: a) budowa instalacji wodno-kanalizacyjnej z montażem armatury, b) remont instalacji elektrycznej z montażem lamp oświetleniowych, c) wykonanie kominka z rozprowadzeniem ciepła. 3. Roboty wykończeniowe budynku, w tym: a) wymiana stolarki budowlanej okiennej i drzwiowej, b) uzupełnienie ścianek działowych, c) uzupełnienie tynków na ścianach, d) wykonanie posadzek i licowanie ścian płytkami, e) malowanie ścian i sufitów. 4. Wykonanie docieplenia i elewacji budynku. 5. Roboty zewnętrzne, w tym: a) utwardzenie placu przy świetlicy kostką brukową betonową z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych, b) obróbka płytkami schodów zewnętrznych. 6. Wyposażenie świetlicy w: a) stoły 6-osobowe - 5 szt., b) krzesła metalowe, miękkie - 38 szt., c) zestawy komputrowe - 4 kpl. Szczegółowy zakres poszczególnych robót budowlanych do wykonania i wyposażenia jest określony w przedmiarze robót, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Poszczególne elementy zakresu rzeczowego zamówienia opisane są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącej załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 31.50.00.00-1, 45.26.10.00-7, 45.22.33.00-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą: Remont i wyposażenie świetlicy oraz zagospodarowanie centrum we wsi Radzików Wielki jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

  1) wzór forumlarza ofertowego

  2) wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  3) wzór oświadczeania o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

  4) projekt umowy

  5) przedmiar robót i wzór tabeli elementów scalonych

  6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

  7) załączniki graficzne:

      - 7a,  7b,  7c,  7d, 7e.

 

Wyjaśnienie nr 1 do przetargu - (czytaj)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-01-18 08:42:31
  • Liczba odsłon: 186
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429740]

przewiń do góry