Mordy: Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i oczyszczalnią ścieków, sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi oraz przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyczółki
Numer ogłoszenia: 358126 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i oczyszczalnią ścieków, sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi oraz przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyczółki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i oczyszczalnią ścieków, sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi oraz przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyczółki. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje opracowanie następujących projektów budowlanych: 2.1. Projekt budowlany kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i kontenerową oczyszczalnią ścieków w miejscowości Wyczółki. Projekt budowlany należy wykonać dla zwartej zabudowy wsi Wyczółki. Szacunkowa długość kolektorów kanalizacji sanitarnej wynosi około 1 km. Szacunkowa ilość przyłączy kanalizacyjnych do zaprojektowania około 30 szt. Dla tego zadania należy zaprojektować zbiorczą kontenerową oczyszczalnię ścieków z przyłączem elektroenergetycznym w środkowej części zwartej zabudowy wsi na działce nr ew. 474 lub 473, będących własnością Zamawiającego. Projektowana oczyszczalnia ścieków ma spełniać wymagania określone przepisami ochrony środowiska. Odbiornikiem ścieków oczyszczonych będzie rzeka Liwiec. Cały obszar geodezyjny miejscowości Wyczółki i rzeka Liwiec znajdują się na Specjalnym Obszarze Ochrony Ptaków - Natura 2000 (PLB 140000). Zbiorczą kanalizację sanitarną należy projektować przez działki prywatne. Pod drogami należy projektować tylko przejścia poprzeczne. W obrębie wykonywanego projektu budowlanego drogi są własnością Zamawiającego. 2.2. Projekt budowlany sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi w miejscowości Wyczółki. Projekt budowlany należy wykonać dla posesji położonych w zabudowie kolonijnej. Sieć wodociągową należy zaprojektować od istniejącej sieci wodociągowej w drodze nr działki 358, wzdłuż dróg o nr dz. 308/2 i 271 do posesji zlokalizowanej na działce nr ew. 275/2 Szacunkowa długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi około 1 km. Wzdłuż projektowanej sieci wodociągowej należy zaprojektować przyłącza wodociągowe. Szacunkowa ilość przyłączy wodociągowych do zaprojektowania około 5-7 szt. 2.3. Projekt budowlany przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyczółki. Projekty budowlane 28 sztuk indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności poniżej 7,5 m³/dobę każda z przyłączami kanalizacji sanitarnej od budynków mieszkalnych do tych oczyszczalni. Projekty należy wykonać dla posesji położonych w miejscowości Wyczółki poza zwartą zabudową wsi. Wykaz właścicieli nieruchomości, na których będą zlokalizowane przydomowe oczyszczalnie ścieków zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 3. Dla całego przedmiotu zamówienia, opisanego w ppkt 2.1; 2.2 i 2.3 należy: 1) ustalić właścicieli działek i uzyskać ich pisemną zgodę na budowę kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej przez działki, 2) sporządzić kompletny wniosek (w tym raport oceny oddziaływania na środowisko o ile konieczność sporządzenia raportu wynikać będzie z przepisów prawa) o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 3) opracować operat wodno - prawny do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na podłączenie kontenerowej oczyszczalni ścieków do rzeki Liwiec w 4 egzemplarzach, 4) sporządzić mapy do celów projektowych kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i kontenerową oczyszczalnią ścieków, sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi oraz indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków, 5) wykonać kompletne projekty budowlane z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami (do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia): a) projekt budowlany kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i kontenerową oczyszczalnią ścieków w miejscowości Wyczółki w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym, b) projekt budowlany sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi w miejscowości Wyczółki w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym, c) projekty budowlane 28 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyczółki w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym, 6) wykonać geotechniczne badania podłoża gruntowego, 7) opracować kosztorysy ślepe/przedmiary robót wg obowiązujących norm w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym oddzielnie dla każdego projektu określonego w ppkt 2.1; 2.2 i 2.3., 8) opracować kosztorysy inwestorskie, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym oddzielnie dla każdego projektu określonego w ppkt 2.1; 2.2 i 2.3., 9) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym, oddzielnie dla każdego projektu określonego w ppkt 2.1; 2.2 i 2.3. Korespondencję związaną z niniejszym przetargiem należy kierować na adres Zamawiającego lub na nr fax: 25 6415115.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia zgodnie z przepisami prawa, które nakładają obowiązek ich posiadania.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1 -sekretariat. Godziny pracy Urzędu do poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

W załączeniu SIWZ (pobierz)

Wyjaśnienie Nr 1 do SIWZ (zobacz)

Zmiana treści ogłoszenia (zobacz)

Wyjaśnienie Nr 2 do SIWZ (zobacz)

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2429440]

przewiń do góry