Mordy: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia.
Numer ogłoszenia: 139220 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 025 6415402, faks 025 6415403.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia, zgodnie posiadanym przez Zamawiającego pozwoleniem na budowę i projektami budowlanymi będącymi załącznikami do pozwolenia na budowę. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1) Budynku technologicznego stacji uzdatniania wody o powierzchni zabudowy 215,91 m², w tym: a) roboty przygotowawcze, ziemne i budowlano-montażowe, b) instalacje sanitarne i technologiczne, c) instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne. 2) Linii napowietrznej SN i stacji transformatorowej. 3) Zbiornika na ścieki z chlorowni o poj. V = 4,5 m³. 4) Zbiornika na ścieki sanitarne o poj. V = 4,5 m³. 5) Zbiornika magazynowego wody uzdatnionej dwukomorowego o pojemności całkowitej Vc = 861,5 m³. 6) Zbiornika podziemnego do klarowania wód popłucznych o pojemności całkowitej Vc = 162,8 m³. 7) Zbiornika ziemnego otwartego na sklarowane wody popłuczne. 8) Poletka odciekowego do odwadniania osadów. 9) Szachtu technologicznego studni Nr 1. 10) Szachtu technologicznego studni Nr 2. 11) Szachtu technologicznego studni Nr 3 (z odwiertem). 12) Niezbędnych sieci technicznych wodociągowych i kanalizacyjnych - łączących obiekty technologiczne stacji uzdatniania wody. 13) Oświetlenia terenu obiektu suw. 14) Ogrodzenia suw i studni o dł. 515 mb. 15) Utwardzenia placu (chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm o pow. 89 m²) oraz drogi lokalnej ze zjazdem (o nawierzchni z koski nieregularnej gr. 8 cm o pow. 1988 m²). 16) Sieci wodociągowej Ø 315 mm o długości 2090 mb w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia, łączącej suw z istniejącą siecią wodociągową rozdzielczą. 17) Wyposażenie suw w niezbędne meble biurowe i sprzęt laboratoryjny. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie badań wody i opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20-5, 45.23.14.00-9, 45.23.13.00-8, 45.25.51.10-3, 45.22.30.00-6, 45.30.00.00-0, 39.10.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 5) spełniaja warunki określone przez zamawiajacego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach; 08-140 Mordy; ul. Kilińskiego 9; pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach; 08-140 Mordy; ul. Kilińskiego 9; pok. 29 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pod nazwą: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia jest przewidziane do finansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. Nazwa projektu: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Czepielin i sieci wodociągowej w miejscowościach Czepielin i Czepielin-Kolonia warunkiem rozwoju miasta i gminy Mordy..

 Załączniki:

   - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

          -  Przedmiar robót

          -  Specyfikacje techniczne

          -  Opisy i rysunki

                  - budynek SUW

                  - suw (branża elektryczna)

                  - zbiornik retencyjny

                  - linia SN i stacja trafo

                  - technologia SUW

                  - projekt prac geologicznych

                  - zbiornik na wody popłuczne

                  - suw (monitoring)

 

     - Wyjaśnienie Nr 1 do SIWZ z dnia 19.05.2009 r.

     - Wyjaśnienie Nr 2 dot. promocji projektu

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tadeusz Narojek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Tadeusz Narojek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-25 16:18:24
  • Liczba odsłon: 233
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2429664]

przewiń do góry